Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Huawei Mate 20 Pro

• Pocophone F1

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

olrik

olrik

• Lid sinds 06 januari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2018
  • 12:16

hallo ik heb laatst een huawei t1 7.0 tablet gekocht van ziggo via facebook hij was helmaal nieuw in verpaking toen ik hem kocht aleen heb ik er een probleem mee als ik als ik ongeveer tien minuten achter de tablet zit gaat hij atomatich op dingen kliken en soms heb je dat dat niet zo is maar als je hem dan aan uit zet dan gaat het beeld op zwart er komt wel licht af maar hij blijft op zwart als ik dan tien minuten wacht gaat hij weer aan maar dan kan ik nog niets want dan kan ik ongeveer vijf minuten niks typen want het beeld reageert niet ik heb hierover al met ziggo gemaild en die zijden dat het via huawei gaat aleen heb ik geen bon of garantie bewijs van die man gekregen ik heb hem gekocht voor 100 euro en voor mij is dat al best veel want ik ben pas 14 en verdien nog niks zouden jullie meschien mij wel kunnen helpen groetjes olrik

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2007
  • Reputatie 20
  • 8 januari 2018
  • 13:21

"dan gaat het beeld op zwart er komt wel licht af maar hij blijft op zwart"

Dat heb ik soms ook met mijn telefoon of tablet, als hij aan de lader hangt.

Geen idee wat het is of hoe je het kunt verhelpen, maar afgezien van de stroomkosten kan het volgens mij verder geen kwaad.

Dat hij vanzelf weer aan gaat, dat komt vaak door een programma (vooral spelletjes hebben hier een handje van.
Als je hem echt helemaal uitzet, zal dat niet meer gebeuren.

Dat automatisch klikken, als dat weer gebeurt, verbreek dan gelijk de internetverbinding en kijk wat er dan gebeurt.
(kan van buitenaf zijn, maar het kan ook de drukgevoeligheid van je scherm/tablet zijn).

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren