Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6593
  • Reputatie 250
  • 23 april 2018
  • 15:18

Zij ik in het begin al adb reboot bootloader en inderdaad je hebt een unlock code nodig…maar dat heb ik overgeslagen omdat ik er vanuit ging dat je dat al wist.

Maar mooi dat je de commando's voor Linux (sudo apt-get install) hier neer hebt gezet ?

Volgens mij ben jij zo'n beetje de laatste actieve Linux gebruiker… afgezien van de mensen die een Raspberry pi enz gebruiken.

Maar mooi dat het gelukt is.

Willy1

Willy1

• Lid sinds 18 april 2018
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 23 april 2018
  • 16:12

Ik liep eerst vast op een update die bleef hangen (vandaar de titel), vervolgens op een ander fastbootscherm (daar schijnen er meer van te zijn) en tenslotte op het fastboot commando fastboot oem unlock enz.. Daar kreeg ik steeds een foutmelding. Maar als je eerst fastboot oem get-bootinfo doet en daarna fastboot oem unlock… werkt 't wel.

Ik kon een week geleden nog gewoon die code opvragen via een Huaweipagina, maar naar 't schijnt is Huawei de hele wirwar aan pagina's waar je een code kon opvragen aan het verwijderen.
Volgens dit draadje op XDA-Developers kun je wel de hotline bellen; Voor Nederland is dat 0800 9188 of ze een email sturen om aan de unlockcode te komen.

De laatste der Mohikanen he, nou misschien op dit forum. ?

Huawei P9Lite + 128GB SD-kaart
Computer met Ubuntu 16.04

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren