Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

shadezzz333

shadezzz333

• Lid sinds 16 februari 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2018
  • 15:52

Mijn vriendin en ik hebben sinds begin februari allebei een Huawei P Smart. Toffe telefoon voor een erg lage prijs, prijs/kwaliteit verhouding is prima, hiervoor hadden we allebei een Samsung Galaxy S6 Edge+ en hebben nog geen moment spijt gehad van de overstap.

Nou gebeurde er vandaag iets vreemds. Ik was op m'n (oude) Samsung aan het zoeken naar de chromecast app, kon ff niet meer op de naam komen, toen heeft mijn vriendin dat op haar Huawei gegoogled, toen ik daarna op MIJN Huawei
keek stonden HAAR zoekresultaten in mijn Chrome browser. Ik heb al die tijd mijn Huawei niet aangeraakt, zij ook niet, allebei de toestellen zijn met vingerafdruk beveiligd, bluetooth stond uit bij mij, we zaten wel allebei op het zelfde -beveiligde- wifi thuisnetwerk. Helaas had ik de pagina al weer afgesloten voor we konden vergelijken maar ik heb zelf op zeker niet in Chrome gezocht, op geen van beide van mijn toestellen, en ook in mijn tab/zoek geschiedenis kon ik niks terugvinden.

Vraag is dus: kan het zijn dat een Huawei (of ongeacht welke andere Android foon) ongemerkt/ongewenst pagina's doorstuurt naar en/of opent op een toestel op hetzelfde netwerk?

bvd!

Bewerkt (16 februari 2018 16:21) | spelfout
OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1131
  • Reputatie 10
  • 16 februari 2018
  • 21:43

Als jullie een zelfde Google account op beide telefoons gebruiken, dan kan dat. 

Even incognito-tab openen als je de zoekopdracht privé wilt houden …

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 9 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren