Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tomkaljee

tomkaljee

• Lid sinds 04 februari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2018
  • 08:57

Hoi,

Ik heb een Huawei smartphone en bij het kopje "Geheugen en opslag" geeft hij aan dat ik nog maar 491 MB over heb.
Als ik bereken wat mijn telefoon inneemt, is het niet zo dat ik nog maar 491 MB over heb. Dit probleem is pas gekomen nadat ik een systeem update heb gedaan, daarvoor had ik nog meer opslag vrij.

Weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Alvast bedankt!

Bijlage:

Bewerkt (4 februari 2018 10:08)

~TomKaljee

Huaweip9lite

Huaweip9lite

• Lid sinds 22 februari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2018
  • 14:58

Hoi, Ik heb een Huawei smartphone en bij het kopje "Geheugen en opslag" geeft hij aan dat ik nog maar 491 MB over heb. Als ik bereken wat mijn telefoon inneemt, is het niet zo dat ik nog maar 491 MB over heb. Dit probleem is pas gekomen nadat ik een systeem update heb gedaan, daarvoor had ik nog meer opslag vrij. Weet iemand wat ik hier mee aan moet? Alvast bedankt!
Hi, ik heb hetzelfde probleem met de P9 lite van mijn dochter. Werkte paar jaar achter elkaar perfect en opeens is het geheugen vol (100%). Elke keer zoeken we naar iets dat we weg kunnen gooien, maar binnen 10 uur is dat weer in gebruik door iets wat niet te traceren is. Iemand enig idee? Alle foto's en video's al weggegooid, slechts 5 relatief kleine apps geinstalleerd (paar honderd MB bij elkaar). Raadsel.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2306
  • Reputatie 70
  • 22 februari 2018
  • 15:28

Volledige cache leegmaken. Ik weet niet hoe dat op een Huawei in zijn werk gaat maar bij mij is dat naar instellingen/opslag/opschonen. Je kan er ook een app zoals SD-maid of CCleaner voor gebruiken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren