Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 2 mei 2016
  • 14:52

Stock Android iconen op Honor en Huawei toestellen

Door een tip van de Honor Ambassadeurs(waar ik zelf ook deel van uit maak) heb ik nu stock Android iconen op mijn Huawei P8. Zij hadden namelijk een leuk artikel op Phandroid gevonden over hoe je deze stock Android iconen op een Huawei of Honor toestel kan installeren. Zoals jullie zullen begrijpen moet ik wel een disclaimer bijvoegen.

Disclaimer

Zowel ik, Androidworld, de Honor Ambassadeurs, de ontwikkelaars en bedenkers van deze handeling en Phandroid zijn niet aansprakelijk voor het onjuist uitvoeren van deze handeling. Heb je vragen? Stel ze dan eerst voordat je dingen op eigen initiatief gaat doen. Wij zijn tevens niet aansprakelijk bij eventuele schade. Aangezien systeemaanpassingen en toevoegingen gevaarlijk kunnen zijn is het te adviseren om van te voren een goede backup te maken. Vragen over backuppen? Stel ze. Alle vragen, opmerkingen en suggesties zijn welkom en ik zal mijn uiterste best doen on dit zo correct mogelijk af te handeleAndroidworlHet is mogelijk om deze stappen volledig op uw smartphone uit te voeren. Dit is ook de makkelijkste manier en daarom adviseer ik ook om het op deze manier te doen. Root acces is niet vereist.

Reden van deze handleiding
Door deze handleiding is het mogelijk om stock Android iconen op uw Honor of Huawei toestel te installeren. Dit werkt ook in de standaard EMUI launcher. Veel mensen vinden de EMUI iconen niet heel mooi en omdat Android zo open is kunnen we dit gelukkig aanpassen, een Android toestel kan op vele manieren worden aangepast.

Benodigdheden
Uw Huawei of Honor smartphone
Een actieve Internet verbinding
2,15MB opslagruimte voor dit bestand:
http://www.mediafire.com/?pzfij27f8c03ic4

Stappenplan
Nadat u dit bestand heeft gedownload opent u de standaard applicatie Bestanden. Hier navigeert u naar het gedownloade bestand. Vervolgens drukt u hier lang op en dan dient u de optie verplaatsen te selecteren.
Ga terug naar de meest bovenliggende map van het Interne geheugen. Klik daar op de map genaamd HWThema's en plaats het bestand daar.
Als u deze handelingen heeft uitgevoerd opent u de standaard applicatie genaamd Thema's. Klik daar op de map PureV3.0.htw. Vervolgens klikt u op toepassen.

Gefeliciteerd,
Uw Honor of Huawei toestel is nu voorzien van stock Android iconen.

Het originele artikel van de Honor Ambassadeurs inclusief video tutorial is te vinden op: http://honor.nu/updates/2016/04/hoe-krijg-je-de-stock-android-icons-op-je-honor-we-leggen-het-uit/

Met vriendelijke groet,
Booy Beerling

Credits:

Toepasbaar op: Huawei en Honor toestellen.
Schrijver van dit artikel: ik.
Inspiratie: XDA-Developers, Phandroid, de Nederlandse Honor Ambassadeurs.
Originele Nederlandse artikel: Honor Ambassadeurs Andre de Raad, Thom Knepper en Wessel Jacob van Wijngaarden.
Mogelijk gemaakt door: Androidworld

Bewerkt (2 mei 2016 15:31) | Opmaak

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren