Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

mariusjr

mariusjr

• Lid sinds 05 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2015
  • 21:08

Laatste half jaar heb ik met Nokia Lumia 625 gewerkt. Best redelijk tevreden mee, goede accuduur, snel genoeg.
Ben nu overgestapt op Huawei ascend P2. 2ehands, want ik heb zeer beperkt budget.
Redenen waarom deze overstap:
Wegens de volgende nadelen van de Nokia 625:
- Het frusteerde mij dat bijna elke app waar reclame voor gemaakt word ALLEEN maar voor IOS en Android is. Nooit eens voor Windows.
- je kan geen mapjes maken om apps te groeperen
- de Lumia heeft geen kompas. Zodat Sky map bijvoorbeeld niet goed werkt.
- 8 gb begon alweer te weinig te worden, ik moest alweer dingen weggooien.

Dus ik ging voor de P2, met 16 GB intern geheugen, NOG grotere accu, veel sneller, nl 4 x 1.5 ghz, betere resolutie, en, met Android!
Alleen dat er geen sd kaart in past, dat was wel een tegenvaller. maar ok, kan ik mee leven. Zeker omdat ik ergens op internet las dat er echt 16 GB VRIJ was, dus niets in beslag genomen werd door het systeem. Maar dat bleek dus alvast niet waar te zijn…
Maar als dat nu het enigste was?
Ik vind hem traag!!! Steeds maar wachten als ik op een knopje druk.. was ik van mijn dial core 1.2 ghz niet gewend…
Batterij gaat wel erg snel naar beneden als ik hem intensief gebruik… sneller als mijn Nokia.
De speaker vind ik wel erg zacht. Is bijna niet te doen om er mee te Skypen bijvoorbeeld.
Verder gaat hij wel HEEL erg snel naar de screensaver… ik moet er echt continu met mijn vinger aanraken om dit te voorkomen. Heel irritant. (waar stel je dit in?)
Maar belangrijkste.. hij loopt steeds vast als ik apps via wifi download!!! (ik heb geen internet op mijn mobiel).
Vooralsnog ben ik niet tevreden met mijn overstap…
Maar VOORdat ik hem weer ga verkopen… heeft iemand tips voor mij dat mij wellicht kan doen besluiten om hem toch maar te houden?
Want op dit moment zie ik eigenlijk alleen nadelen en ben ik er alleen maar op achteruit gegaan.
Maar misschien doe ik iets verkeerds?
Ook sommige apps laopen vast. Zo kan ik mijn gmail niet eens opstarten.

Is er geen app die de werking goed kan controleren? Want als er een defect in zit, wil ik hem graag retourneren aan de verkoper namelijk…

Oja… na fabrieksreset ging het wel even beter met dat downloaden… aantal apps gedownload.. maar al snel gingen ze weer hangen en kreeg ik allerlei foutmeldingen.

Is er trouwens ook een nieuwere Android op te zetten, wat mogelijk 1 en ander alvast kan verbeteren?

Bewerkt (5 juli 2015 21:21) | typo's

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren