Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BJB58

BJB58

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 485
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2017
  • 11:00

Ik probeer soms iemand antwoord te geven hier op het forum , maar dat lukt gewoon niet .
Hebben jullie dit probleem ook , ik heb het op Edge , Firefox en Chrome geprobeerd , maar bij geen van deze browsers lukt het me iemand van antwoord te voorzien .

PHoog      als je dit leest , misschien lukt het met Hi Suite , dit kun je op je laptop zetten en  dan een usb kabel gebruiken en herstel uitvoeren .

Hebben meer mensen moeilijkheden met het beantwoorden hier op dit forum , ik vind de respons hier zowieso verdacht laag , als je een onderwerp plaats en dat wordt meer dan honderd keer gelezen maar nagenoeg geen enkele reactie , dat is toch vreemd ?

Huawei P9 origineel met NOVA premium launcher . Android 6.0

Galaxy S5
Rooted CM 13 android 6.0.1

Samsung Galaxy S3
Cyanogenmod 12 Rooted android version 5.0.2

Samsung Tablet 3 uit actie , rooted.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6200
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 25 februari 2017
  • 11:18

Ik probeer soms iemand antwoord te geven hier op het forum , maar dat lukt gewoon niet . Hebben jullie dit probleem ook , ik heb het op Edge , Firefox en Chrome geprobeerd , maar bij geen van deze browsers lukt het me iemand van antwoord te voorzien . PHoog      als je dit leest , misschien lukt het met Hi Suite , dit kun je op je laptop zetten en  dan een usb kabel gebruiken en herstel uitvoeren . Hebben meer mensen moeilijkheden met het beantwoorden hier op dit forum , ik vind de respons hier zowieso verdacht laag , als je een onderwerp plaats en dat wordt meer dan honderd keer gelezen maar nagenoeg geen enkele reactie , dat is toch vreemd ?

Klopt, de knop "Plaatsen" werkt niet.
Bedankt voor het melden (ik zag jouw melding ook via het contactformulier) en we gaan dit zsm oplossen.
Tot die tijd kun je wel reageren op berichten door op de knop "Reageer" te klikken die onder elk bericht staat en dan in het tekstveld op [BBCODE] te klikken.
Excuses voor het ongemak.

Bewerkt (25 februari 2017 11:20)
BJB58

BJB58

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 485
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2017
  • 22:05

Ik probeer soms iemand antwoord te geven hier op het forum , maar dat lukt gewoon niet . Hebben jullie dit probleem ook , ik heb het op Edge , Firefox en Chrome geprobeerd , maar bij geen van deze browsers lukt het me iemand van antwoord te voorzien . PHoog      als je dit leest , misschien lukt het met Hi Suite , dit kun je op je laptop zetten en  dan een usb kabel gebruiken en herstel uitvoeren . Hebben meer mensen moeilijkheden met het beantwoorden hier op dit forum , ik vind de respons hier zowieso verdacht laag , als je een onderwerp plaats en dat wordt meer dan honderd keer gelezen maar nagenoeg geen enkele reactie , dat is toch vreemd ?
Klopt, de knop "Plaatsen" werkt niet. Bedankt voor het melden (ik zag jouw melding ook via het contactformulier) en we gaan dit zsm oplossen. Tot die tijd kun je wel reageren op berichten door op de knop "Reageer" te klikken die onder elk bericht staat en dan in het tekstveld op [BBCODE] te klikken. Excuses voor het ongemak.

Hallo Patrick ,

Bedankt voor je snelle reactie en hopelijk komen er op deze manier veel meer reacties .

Bennie

Huawei P9 origineel met NOVA premium launcher . Android 6.0

Galaxy S5
Rooted CM 13 android 6.0.1

Samsung Galaxy S3
Cyanogenmod 12 Rooted android version 5.0.2

Samsung Tablet 3 uit actie , rooted.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren