Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2016
  • 20:06

Hallo Celf,

Wanneer ik kijk op de site van Huawei lees ik toch iets anders over de camera van de P9;

"Huawei and Leica combine to create a stunning dual-lens camera in a smartphone. More light and better clarity, for amazing photos and videos"

Misschien kunnen een van de andere (Gizmobinky, Booy,…….) duidelijkere uitleg geven over de camera.

Greetz,
Marc

RnldBrwr

RnldBrwr

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2016
  • 20:23

Beste Celf,

De lenzen zijn toch echt in samenwerking met Leica gemaakt en goedgekeurd obv kwaliteitseisen van Leica. Het zijn dus niet echte Leica lenzen, maar het zit er dicht tegenaan. Anders mochten ze ook niet die naam dragen.
De software is dus volledig Huawei.

Ronald

RnldBrwr

RnldBrwr

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2016
  • 20:25

En ik kon de gewone P9 wel tijdens de testperiode ontgrendelen in slaapstand.

Ronald

Celf

Celf

• Lid sinds 24 februari 2009
  • Berichten 133
  • Reputatie 10
  • 27 juli 2016
  • 23:12

Beste Celf, De lenzen zijn toch echt in samenwerking met Leica gemaakt en goedgekeurd obv kwaliteitseisen van Leica. Het zijn dus niet echte Leica lenzen, maar het zit er dicht tegenaan. Anders mochten ze ook niet die naam dragen. De software is dus volledig Huawei.
Wanneer je de verschillende artikelen over dit onderwerp leest komt er op z'n minst een mistig beeld tevoorschijn waarin de een roept dat de lenzen in samenwerking met Leica door een Koreaanse/Japanse/Chinese firma zijn gemaakt, de ander zegt dat Leica alleen de software optimalisatie heeft gedaan en een derde roept dat het alleen maar marketing is. Dat Huawei hierover iets roept is alleen maar vanzelfsprekend…."wij van WC Eend". Type begrippen als Huawei Leica Cooperation in Google en vorm je eigen beeld over de waarheid. Daarnaast zijn er op Youtube meer dan voldoende vergelijkingsvideo's om je zelf een beeld te vormen over de kwaliteit van de camera.

https://www.youtube.com/watch?v=f90z3L1bvQ8

https://www.youtube.com/watch?v=J_LXctTmagk

om er een paar te noemen.

Bewerkt (27 juli 2016 23:20) | toevoeging lintjes
Celf

Celf

• Lid sinds 24 februari 2009
  • Berichten 133
  • Reputatie 10
  • 27 juli 2016
  • 23:14

En ik kon de gewone P9 wel tijdens de testperiode ontgrendelen in slaapstand.
Ontgrendelen vanuit slaapstand klopt, dat gaat prima. Het ging Marco vooral om het direct naar de camera ontgrendelen…en dat heb ik niet kunnen ontdekken. 

RnldBrwr

RnldBrwr

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2016
  • 08:04

Het ging Marco vooral om het direct naar de camera ontgrendelen…en dat heb ik niet kunnen ontdekken.
Dan moet je 2x snel op de volume omlaag drukken. Dan wordt er direct een foto gemaakt. Daarna blijft je in de camera app en kan je meer foto's maken.

Ronald

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2016
  • 13:27

Misschien voor de geïnteresseerden onder jullie; ik las net op Androidworld dat de bèta versie van. Nougat (of te wel Android 7.0) inmiddels kunt installeren op de P9.

Greetz,
Marc

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6335
  • Reputatie 250
  • 28 juli 2016
  • 16:32

Misschien ook wel leuk een unboxing en review van de p9.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren