Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marisk

marisk

• Lid sinds 04 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 december 2017
  • 13:00

Ik heb een Huwei P8 lite en wil via mijn autotelefoon bellen. De contacten synchroniseerd deze wel en ik kan ook bellen. Alleen alles wat ik zeg wordt niet gehoord maar wat de ander richting mij zegt hoor ik wel. Heb al 2 andere terlefoons getest op de autotelefoon maar deze doen het wel. Moet dus aan mijn telefoon liggen.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 4 december 2017
  • 17:34

ik heb geen huawei en weet dan ook niet precies waar die instellingen zitten maar ik doe een poging.

zorg dat je telefoon gekoppeld is met de autoradio open de instellingen op je telefoon en ga naar bluetooth en klik op de verbonden autoradio en klik rechts op het tandwiel en vink alles aan kan ook zijn zodra je in de bluetooth instellingen meteen rechts op het tandwiel van de aangesloten radio kunt klikken om daar toegang tot media/contacten enz…. te geven.

verder kun je nog naar de instellingen/apps gaan zoek de bluetooth/telefoon of microfoon app voldoende rechten heeft (plek is ook afhankelijk android versie) verder als je bij instellingen/apps bent klik dan rechtsboven drie puntjes en kies systeem apps weergeven zoek de bluetooth app en check de machtigingen.

verder kan het zijn dat de autoradio geupdate moet worden of niet compatible is met de android versie van de huawei.

Bewerkt (4 december 2017 17:37)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 21 december 2017
  • 09:35

Dan zal de microfoon wel stuk zijn.
even opsturen voor reparatie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren