Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

powel67

powel67

• Lid sinds 24 januari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2016
  • 13:48

Hallo

Ik probeer al enige tijd verbinding te maken tussen mijn huawei p8 lite en mijn computer (windows10). Toen ik mijn gsm pas had, ging dit zonder problemen, maar nu een half jaar later, weigert hij dit te doen. Ik verbind het toestel via een usb-kabel met de computer (en ik zie dat hij daardoor aan het opladen is) maar daar blijft het dan ook bij, noch het toestel noch de computer geeft een melding of herkent het andere apparaat! Als ik de stappen volg die hisuite mij voorstelt (zijn trouwens heel onduidelijk, of kloppen niet met de nieuwste androidversies) dan heeft het iets te maken met "debuggen". Dit heb ik dan ook geprobeerd (weet wel niet of ik het correct heb gedaan), maar het werkte nog niet.
Iemand een oplossing?
Alvast bedankt!

DJ-Galaxy

DJ-Galaxy

• Lid sinds 11 maart 2012
  • Berichten 404
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2016
  • 22:01

Wat bij mijn P8 heeft geholpen was het volgende…

Schakel opties voor ontwikkelaars uit en daarna weer aan.

Daarna schakel je usb foutopsporing uit en weer aan.

Dat geeft als het goed is weer de keus bij het aansluiten van een usb kabel.

Groeten Dirk

Sicco31

Sicco31

• Lid sinds 15 maart 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2016
  • 13:54

Wat ook kan helpen is het originele kabeltje gebruiken. Ik gebruikte nog een ouder kabeltje die paste wel maar maakte geen verbinding met de pc

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 15 maart 2016
  • 15:18

of zonder kabel alles doen?via airdroid of via solid explorer.

Faizel

Faizel

• Lid sinds 30 oktober 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2016
  • 18:28

Hoi Dirk, een stomme vraag. Maar waar kan ik die vinden? ontwikkelaars….. ik zie het nog niet. Heb overal gezocht. Had ooit ergens zien staan. Maar nu ik het nodig hebt, zie ik het niet. Kan je mij helpen? Alvast bedankt. Faizel

Bijlage:

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 30 oktober 2016
  • 20:20

Ontwikkelaars optie kun je zichtbaar maken door naar instellingen/info of over de telefoon te gaan en tik dan herhaaldelijk op buildnummer totdat je ziet je bent ontwikkelaar, ga nu terug naar instellingen en zie daar opties voor ontwikkelaars, nu kun je usb fout opsporing wel aanzetten.

Faizel

Faizel

• Lid sinds 30 oktober 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2016
  • 06:30

Dank je wel gizmobinky, Het is geluk. Hartelijk dank voor jouw snelle reactie. Super!

willem63

willem63

• Lid sinds 29 maart 2015
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2017
  • 13:57

Wat bij mijn P8 heeft geholpen was het volgende… Schakel opties voor ontwikkelaars uit en daarna weer aan. Daarna schakel je usb foutopsporing uit en weer aan.Dat geeft als het goed is weer de keus bij het aansluiten van een usb kabel.

Dit heb ik gedaan,maar werkt nog niet

djadja

djadja

• Lid sinds 01 april 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 april 2017
  • 19:05

Wat bij mijn P8 heeft geholpen was het volgende… Schakel opties voor ontwikkelaars uit en daarna weer aan. Daarna schakel je usb foutopsporing uit en weer aan.Dat geeft als het goed is weer de keus bij het aansluiten van een usb kabel.
Dit heb ik gedaan,maar werkt nog niet

Hey Willem63, is het uiteindelijk nog gelukt? Zoja, hoe?  Ik zit met hetzelfde probleem..

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 1 april 2017
  • 22:33

probeer het eens door de android usb drivers te installeren voor huawei kun je downloaden door hier te klikken.

en laat usb foutopsporing aanstaan het is de bedoeling dat er eerst drivers geïnstalleerd worden zet je usb foutopsporing te snel uit heb je kans dat de drivers niet goed geïnstalleerd worden, een keer de pc rebooten met aangesloten android wil ook nog wel eens zulke problemen oplossen.

wordt je toestel nog niet gezien installeer dan het program hisute van de fabrikant klik daarvoor hier .

wordt je toestel nog niet gezien check dan in windows bij  apparaat beheer of er niet toevallig een uitroep teken staat bij het android apparaat zo ja ga kies dan rechtmuis klik en kies stuurprogramma updaten of probeer handmatig te updaten klik hier hoe dat in zijn werk gaat.

verder zit er ook ergens in developer opties een optie om te wisselen van usb apparaat mit/camera enz… klik hier voor een uitleg waar die optie zit.

verder kun je door in je telefoon dialer *#*#2846579#*#*   in te tikken en hisute in de achtegrond te kiezen.

succes!

Bewerkt (1 april 2017 22:46) | link toegevoegd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren