Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Pette

Pette

• Lid sinds 16 november 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 november 2016
  • 17:53

Hallo. 
Hier ook ééntje met een gebogen HuaweiNu is dit al langer en heb ik er niet veel hinder van gehad.
Tot vandaag ik plots een barst in mijn scherm heb. Ik vermoed dan ook' door dat deze barst diagonaal over het ganse toestel loopt'' dat de barst een gevolg is van het buigen.

Valt dit dan nog onder garantie. 

ARRA

ARRA

• Lid sinds 29 mei 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2017
  • 15:59

Hallo.  Hier ook ééntje met een gebogen HuaweiNu is dit al langer en heb ik er niet veel hinder van gehad. Tot vandaag ik plots een barst in mijn scherm heb. Ik vermoed dan ook' door dat deze barst diagonaal over het ganse toestel loopt'' dat de barst een gevolg is van het buigen.   Valt dit dan nog onder garantie.
Hallo lotgenoten, ook een gebogen P8 van nog geen jaar oud, en ook hier geen garantie. Doordat jij zover gebogen is, geen wi-fi verbinding. Antenne schijnt op de accu vast geplakt te zijn en gaat stuk als hij te ver verbogen is. Groetjes

piet051

piet051

• Lid sinds 23 augustus 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2017
  • 19:20

Hier ook een kromme p8 lite, net een maandje of vier oud. Valt me erg tegen van huawei. Ik ben erg benieuwd hoe huawei mij tegemoet gaat komen.

famvancapelleveen

famvancapelleveen

• Lid sinds 02 september 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 september 2017
  • 13:23

mijn telefoon is een beetje krom, hebben meer mensen hier last van?
Die van mijn dochter ook, al na iets meer dan een week na aanschaf!!!
Bij MediaMarkt wijten ze het aan forceringsschade. Vreemd dat het display nog 100% recht en goed is, bij mechanisch forceren komt druk op toestel en display.
Ben uiterst ontevreden over de kwaliteit van het toestel en de service van MediaMarkt/Huawei. Mijn dochter stond binnen 2 weken na aanschaf bij MediaMarkt en werd overbluft met mededeling dat ze waarschijnlijk zelf de veroorzaker was? nou als je ze kent dan weet je hoe voorzichtig ze met haar spullen is.
Nog meer mensen hier last van (recentelijk)? Ga stappen ondernemen, hoe meer voorbeelden hoe beter.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren