Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

raalterjeroen

raalterjeroen

  • Lid sinds 12 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 16 november 2015
  • 10:17

mijn telefoon is een beetje krom,
hebben meer mensen hier last van?

booyb

booyb

  • Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • #2
  • 16 november 2015
  • 15:32

Beste Raalterjeroen, welkom bij androidworld en de HuaweiClub.

zou u een foto kunnen plaatsen terwijl het toestel op een plet recht voorwerp ligt, dan vanaf de zijkant geschoten? Dit probleem komt mij niet bekend voor, zou er een oorzaak voor kunnen zijn of vermoed u een productiefout?

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

raalterjeroen

raalterjeroen

  • Lid sinds 12 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #3
  • 16 november 2015
  • 15:43

hierbij de foto van mijn P8 Lite,
hij werkt verder wel redelijk.
voor de laatste update naar B171 was hij sneller.

Bijlage:

booyb

booyb

  • Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • #4
  • 16 november 2015
  • 16:26

Lijkt inderdaad toch dat hij krom is. Ik zou u willen adviseren om contact op te nemen met de verkopende partij, zij kunnen u dan verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Booy

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

pretender84

pretender84

  • Lid sinds 15 januari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #5
  • 15 januari 2016
  • 22:02

Die van mij trekt ook krom.

stevens

stevens

  • Lid sinds 15 maart 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #6
  • 15 maart 2016
  • 10:32

Valt dat niet onder de garantie, en wat is de oorzaak?

Robber

Robber

  • Lid sinds 03 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #7
  • 3 april 2016
  • 20:03

Ja beste mensen, 
In bezit van de Huawei P8.
Zit ik voor de buis.. zie ik mijn mobiel op de salontafel liggen, zie ik dat deze krom is ????.
Dus ik ben de volgende met de p8 die krom is.

In bezit:  2 maanden.

En gelukkig werkt hij gewoon goed.

Bewerkt (3 april 2016 20:05) | Tijdvermelding inbezit
booyb

booyb

  • Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • #8
  • 8 april 2016
  • 10:37

Beste mensen, wat vervelend dat jullie deze problemen ondervinden.
Mocht dit niet door eigen toedoen komen dan is het natuurlijk een fabricagefout en kan er aanspraak worden gemaakt op garantie. Dit kunt u claimen bij de verkopende partij of via de volgende link: https://www.drmobile.eu/nl

Met vriendelijke groet,
Booy

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Ajax

Ajax

  • Lid sinds 08 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #9
  • 8 april 2016
  • 13:34

Beste Booy,

Ik heb dit probleem ook. Telefoon nu ruim 8 maanden in bezit en hij is kromgetrokken. Hij doet het verder nog gewoon, echter zitten er wel groene vlekken op het scherm.
Wij hebben hem al naar de verkoper (Coolblue) opgestuurd, en zij hebben hem onderzocht. Zij vertelden ons dat de reparatie van ruim €200 niet onder de garantie zou vallen… Aangezien de telefoon ouder dan 6 maanden is, ligt de bewijslast bij ons en vonden zij onze argumenten niet goed.
Heeft u enig idee hoe dit zit bij de site die u noemt? 

Met vriendelijke groet,
Ajax

patrick113

patrick113

  • Lid sinds 09 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 9 augustus 2016
  • 14:26

Hallo Booy, ook hier een kromme Huawei P8 Lite na 6 maanden.

Heb hem teruggestuurd voor reparatie maar is na 3 weken ongerepareerd retour gekomen met de afmelding: valt buiten garantie, reparatiekosten hoger dan kosten van het toestel.
Detail: toestel is 2x zo krom teruggekomen dan dat ik hem had ingeleverd.

Hmmmm dat was niet de bedoeling.

Winkel kan me niet helpen en verwijst naar reparatiebedrijf.

Reparateur verwijst naar procedure namelijk dat kromme toestellen buiten garantie vallen conform beleid Huawei.

Huawei heeft na 6 keer bellen antwoord op mijn `escalatieticket`:
"als reparateur zegt dat dit niet in gerantie valt dan sluit Huawei zich bij dit antwoord aan".
Van kromme telefoons is bij Huawei Nederland niets bekend dus hiermee houdt het op. Als ik een klacht wil registreren dan kan ik een mail sturen naar het hoofdkantoor.

Extra tip van de winkel: geef het op aan je inboedelverzekering.

Resultaat: een steeds krommer wordende Huawei ligt in de kast (nog geen wonder dat het glas nog niet is gesprongen) en niemand die je hiermee helpt. Echt heel slecht dat dit nog kan anno 2016.

Nooit meer een Huawei voor mij! Ik ben heel boos.

Succes allemaal met het maken van de  juiste keuzes!

gr. patrick




 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren