Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

maartenp

maartenp

• Lid sinds 29 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2015
  • 08:30

Hoi,

Ik ben nieuw hier, maar hopelijk kunnen jullie me helpen, ik kan het probleem (en eventuele oplossing) namelijk niet op internet vinden, omdat ik niet echt tot juiste zoektermen kom.
Ik heb een HUAWEI P7 Lite. Deze draait op Android. Normaal, als je bij Android tussen schermen wisselt, dan schuift het scherm als het ware opzij en krijg je het nieuwe scherm. Hiermee bedoel ik geen wisseling tussen apps, maar het hoofdscherm; daar waar je klok staat en al je apps. Als je dan naar links of rechts schuift, krijg je meer apps etc.
Normaal schuift dat dus netjes opzij, maar sinds deze week - als ik met een vinger naar links of rechts scroll - dan bewegen de schermen als een soort klok; het scherm beweegt dan naar linksonder of rechtsonder. Het is maar een klein iets, maar het is mega-irritant. Ik kan na veel zoeken nergens vinden hoe ik dit kan herstellen.
Herkent iemand dit probleem en weet iemand de oplossing?

Bedankt alvast voor het lezen en hopelijk kan iemand een oplossing verzinnen.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 oktober 2015
  • 10:14

Topic verplaatst naar het Huawei Ascend P7 forum

Ik weet niet precies hoe je dit op de P7 moet instellen, want Huawei heeft een grafische interface die behoorlijk afwijkt van standaard Android. Maar waar je naar moet zoeken is "homescreen scroll effect"

Bewerkt (30 oktober 2015 11:16)
maartenp

maartenp

• Lid sinds 29 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2015
  • 11:06

Ik heb het zelf al gevonden. Na heel lang zoeken, bleek het best makkelijk. Gewoon op het home screen je vinger lang indrukken en dan krijg je beneden in je scherm de opties: Achtergronden, widgets en overgangen. In die laatste zit het dus. Topic kan worden gesloten.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 oktober 2015
  • 11:16

bedankt voor het doorgeven!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren