Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 27 november 2015
  • 16:52

Hallo Booy, 

Inmiddels heb ik de Huawei niet meer want hij had te veel problemen (niet alleen de camera maar ook de snelheid en stabiliteit vielen heel erg tegen).

Naar alle waarschijnlijkheid lag dit puur aan dit toestel en kon geen enkele update deze problemen oplossen.

De firmware versie die ik gebruikt heb staat wel degelijk op hun eigen site alleen moet je ff goed zoeken. Als het onbetrouwbare firmware was dan had ik het echt niet geïnstalleerd zo goed heb ik de afgelopen jaren wel opgelet.

kruijf76

kruijf76

• Lid sinds 07 maart 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 10
  • 11 december 2015
  • 12:35

Ik kan bevestigen dat de B839 versie de juiste versie is.
En alle problemen van de B830 versie zijn opgelost, ik weet alleen niet wanneer de uitrol is.
De B839 staat ook op een duits huawei blog, ik heb hem via de beta test.

Bewerkt (11 december 2015 12:36) | Een woord vergeten

Mijn apparaten:

Galaxy tab S
Huawei P7

Nicole70

Nicole70

• Lid sinds 25 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2016
  • 11:14

hallo,

Ik ben nogal een digibeet. Ik zal proberen mijn best te doen het probleem te beschrijven.

Ik heb sinds mei vorig jaar een Huawei P7-l10
Hij wordt iedere keer instabiel. Valt regelmatig uit. Dan weer een tijdje niet, dan weer op'1 dag een paar keer. Maar dan ook volledig: bijv tijd moet weer worden opgestart.
Ik dacht eerst dat dat door waterschade kwam, maar na een gecertificeerd bureau te hebben na laten kijken, blijkt het probleem software te zijn.
Ik heb toen de mobiel weer terug laten zetten in de fabrieksinstelling. Dit ging wel aardig. maar naarmate ik weer apps erop ging zetten gaat het fout. Maar het was af en toe. Dus het was te doen.

Nu heb ik een nieuwe versie van Adroid erop (5.1.1) en ik was er al bang voor. Hij valt meerdere keren uit. soms terwijl ik bezig ben op mobiel.
Vanochtend wilde hij bijna niet aan. Hij bleef het bericht geven: Android wordt gestart.App 26 van 159 optimaliseren. App 27 van 159 optimaliseren, app 28….etc. Voordat hij klaar was viel hij uit.
Ik heb hem in de oplader gedaan, hij was half opgeladen.
Ik heb een uurtje aangekeken. En nou doet hij het weer.

wat ook raar is: ik heb echt geen 159 apps! vorige week zou ik er maar 100 hebben, dus hoe kunnen er ineens 159 apps bijzijn gekomen?

Ik vind het ook vervelend dat hij zo onbetrouwbaar is geworden. Ik gebruik 'm als wekker, mijn kinderen moeten mij kunnen bereiken, voor werk moet ik bereikbaar zijn….

Mijn vraag nu: komt dit vaker voor? of is dit alleen mijn toestel? en daarbij: hoe kan dit probleem voor eeuwig en altijd opgelost worden? waar ligt het probleem (behalve dat het software is)? zijn er apps waar android moeite mee heeft?
of is het huawei?

ik hoor het heel graag!!

Bijlage:

kruijf76

kruijf76

• Lid sinds 07 maart 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 10
  • 25 januari 2016
  • 23:08

Hallo Nicole70,

Het lijkt er op dat je de verkeerde versie nummer hebt, kan je mij vertellen wat het versie nummer is?

Mijn apparaten:

Galaxy tab S
Huawei P7

Nicole70

Nicole70

• Lid sinds 25 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2016
  • 23:17

fijn dat je reageert Kruijf76!

bij telefoongegevens staat: modelnummer: Huawei P7-L10

versie nummer Android: 5.1.1

hoor het graag!

ezyPete

ezyPete

• Lid sinds 02 september 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 september 2017
  • 10:30

Hoi ik heb een P7-L10 en soms gooit hij apps  qua volgorde om of sommige van het hoofdscherm af. Ze staan er dan nog wel in de telefoon maar zonder snelkoppeling op het hoofdscherm. Die is opeens weg. Hoe maak ik nieuwe snelkoppeling aan. Er is geen button waaronder alle apps staan gelist waarvandaan ik ze kan slepen/ terugzetten op het hoofdscherm. Wie kan me helpen?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren