Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

koendrd

koendrd

• Lid sinds 07 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2015
  • 19:56

hallo,

ik heb een huawei ascen p7. Heeft het altijd super gedaan. Alleen toen is het uitknopje kapot gegaan, tegelijkertijd sprong hij ook op storing. het knopje laten maken en gehoopt dat de storing verholpen was, niet dus. batterij gaat super snel leeg.(ook al zit er geen simkaart enz. in is hij binnen 1 dag leeg) ik heb het idee dat ie op storing springt als ik muziek afspeel?

als ie op storing springt krijg ik een wit scherm met een android poppetje erin;

FASTBOOT & RESCUE MODE

please connect usb cable to your computer and open hisuite( wat is histuie?)

more information
wwww.emui.com/emotiondownload.php?mod=restore (als ik naar deze site ga is deze helemaal in het chinees?)

PHONE LOCKED

..

Ik heb al gegoogeld maar word niet echt wijzer. naar mijn idee zit er gewoon ergens een fout in. wieowie kan mij helpen? ik heb hem al 3x naar de telefoonwinkel gebracht maar hij wist het ook niet. maar hij is naar mijn idee meer van knopjes en schermen vervangen wat makkelijk geld verdienen is.

wie o wie kan mij helpen

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 8 oktober 2015
  • 16:25

Hmmm, lastig. Die rescue-modus wordt opgestart door de telefoon aan te zetten terwijl je ook de 'volume omlaag'-knop ingedrukt houdt. Het doet mij vermoeden dat er toch nog iets mis is met de knoppen. Is de telefoon nat geworden of iets dergelijks waardoor die aan/uit-knop stuk ging?

koendrd

koendrd

• Lid sinds 07 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2015
  • 17:30

het scherm is idd kapot. de barsten beginnen vanaf de uit knop. In het metalenframe links en rechts van de uitknop is ie ook doorgescheurd. maar dit was al veel langer, nooit problemen meegehad. maar hoe komt het dan dat mijn batterij zo snel leeg is?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren