Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tkof95

tkof95

• Lid sinds 23 maart 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 22:59

Hallo lezers,

Een tijdje geleden heb ik de Huawei Ascend P7 aangekocht. Een strakke smartphone met, voor mij, meer dan genoeg mogelijkheden en een prachtige beeld.
Mijn smartphone heeft helaas na een paar maanden al zijn negatieve kanten laten zien…
Bij donkere achtergrondverlichting (bv foto's met zwarte achtergrond) waren permanent blauwe plekken te zien. Ik weet niet hoe die er zijn gekomen maar ik vreesde dat dit was een duw te krijgen ofzo.
Ik heb de gsm terug opgestuurd met de vraag wat het probleem zou kunnen zijn en heb de gsm terug gekregen onder garantie met als boodschap dat het scherm defect was.
Om of andere reden moesten ze daarom blijkbaar ook mijn smartphone volledig resetten.

Dat was nu nog het minste van mijn zorgen. Alles staat gelukkig terug mooi zoals ik het wil.
Vandaag (2 weken na teruggave van mijn smartphone) zie ik terug een blauwe plek verschijnen bij donkere achtergrondverlichting.
Als ik aan het werk ben doe ik ALTIJD mijn gsm in mijn kastje en als ik thuis ben ligt deze op mijn bureau.
Het enige dat ik me nog kan bedenken is:
Als mijn smartphone in mijn kastje in de kleedkamers van het werk liggen, blaast een radiator hete lucht langs mijn kast.
Zou dit de oorzaak kunnen zijn?

Zijn er nog mensen die dit zouden meegemaakt hebben?

Alvast bedankt!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6014
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 24 maart 2015
  • 09:45

Topic verplaatst naar het Huawei P7 forum. Het ideeenforum is voor onderwerpen rondom ideeen om het AndroidWorld forum beter te maken. Dat is hier niet het geval.

Dena

Dena

• Lid sinds 20 april 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 april 2015
  • 16:38

Hallo,
Mijn Huawei ascend P7 heb ik al een paar maanden, heeft altijd prima gewerkt. Snelle reactie, mooi en scherp beeld, perfect.

Maar sinds gisteren kwamen er ineens vlekken in mijn scherm. Het lijken op watervlekken, maar mijn telefoon komt nooit in contact met vocht.

Ik heb geen idee hoe dit zou kunnen komen.

Hebben nog meer mensen dit?

jamillakuijl

jamillakuijl

• Lid sinds 10 augustus 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2015
  • 17:42

hai,
ik heb pricies hetzelfde probleem.
ik heb mijn huawei ascend P7 nu ongeveer een maand en heb bij donkere achtergrond verlichting ook blauwe vlekjes op mijn scherm. verder heb ik helemaal geen problemen. heb hem niet laten vallen en heb er niets raars mee gedaan, het zat er gewoon ineens.
iemand enig idee wat het is?

tkof95

tkof95

• Lid sinds 23 maart 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2015
  • 23:00

Hoihoi, ondertussen is het probleem mij mij opgelost.
Ik kan enkel 2 mogelijkheden bedenken die hiervan de oorzaak konden zijn.
Ik heb m'n gsm meegenomen in een paar achtbanen waardoor de beugels die je vasthouden, met grote druk op je gsm drukt. Volgens mij zijn drukpunten hiervan de oorzaak.

Ik heb m'n gsm onder garantie terug gekregen omdat ik de oorzaak vh probleem niet ken. Dus normaal zal je geen probleem hebben met garantie.

Een andere oorzaak die ik kan bedenken is vochtigheid in de lucht. M'n gsm ligt altijd in m'n kast op 't werk. Die kast staat in de waszaal met 12 douches.

Ondertussen ligt mijn gsm al terug maanden in dat kastje dus dat is waarschijnlijk niet de oorzaak.

Omdat de gsm zo dun is, vrees ik dat deze wat gevoelig is voor indrukken, plooien,…

Als je gsm toch al defect is en klaar om op te sturen met garantie, kun je eens testen of dit het probleem is door eens hard te duwen vooraan of achteraan.

Misschien is een laatste mogelijkheid nog magnetisme. Als je op een oud pc-scherm een magneet zet, ontstaat een kleurvlek die amper of niet meer weg gaat. Misschien heb je toevallig iets magnetisch in de buurt gelegd: schroevendraaier met magnetische kop, magneetjes, …

Veel geluk, ik hoop dat je net als mij geen problemen meer hebt.

Goodluck!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren