Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JonasGoerlandt

JonasGoerlandt

• Lid sinds 22 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2014
  • 08:45

Ik heb al veel gehoord van dit toestel en dit lijkt me ook een zeer goed toestel maar in het buitenland is het blijkbaar mogelijk om deze GSM als dual sim te gebruiken en natuurlijk in België niet? Kan iemand mij hier wat meer uitleg over geven aub? En zou het toch mogelijk zijn om deze GSM toch als dual sim te gebruiken op de één of andere manier? (dit heb ik namelijk zeker nodig want daarom wil ik mijn samsung galaxy s3 weg doen voor een GSM met dual sim)

Mvg
Jonas Goerlandt

tweetyster

tweetyster

• Lid sinds 12 september 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2014
  • 22:31

Dit heb ik ergens gelezen op het net , maar of dat in belgie kan weet ik niet.
Kan je eens gaan vragen aan een provider.
tweetyster

Huawei P7-L10: LTE/WCDMA (overseas versie / NL?)
- Huawei P7-L00: LTE/WCDMA (Dual-sim)
- Huawei P7-L05: TD-LTE/TD-SCDMA (China)
- Huawei P7-L07: TD-LTE/TD-SCDMA (China)

De L05 en L07 zijn voor Europa (NL) niet interessant, omdat ze TD-SCDMA (ipv van WCDMA) ondersteunen.
Eén van de 2 ‘'CN modellen’' ondersteund dual-sim ZONDER microSD slot en de ander één simkaart met microSD slot.
De L00 werkt wel in Europa (NL) en ondersteund ook dual-SIM standby en heeft een micro-SDslot. Dit model wordt ook wel de ‘'Unicom 4G’' versie genoemd. De hoofd-sim slot ondersteund een Micro SIM-kaart en het 2e slot een Nano simkaart OF microSD-kaart. Je kunt dus of dual-simmen zonder extra geheugen (microSD) of enkel simmen met een extra geheugen kaart (microSD).

De L00 ondersteund de volgende frequenties: (voor 4G in NL zie hier)
P7-L00 Hoofd-Slot
FDD-LTE (4G) : B1 (2100MHz) / B3 (1800MHz)
TDD-LTE (4G) : B41 (2555 ~ 2575MHz)
UMTS (WCDMA) : B1 (2100MHz) / B2 (1900MHz) / B5 (850MHz ) / B8 (900 MHz)
P7-L00 2e Slot
GSM: 900/1800/1900MHz
Dan de P7-L10 dit de versie die hier in NL te koop is/komt denk ik, dit model heeft dus geen dual-sim, maar wel een micro-SD slot, de volledige specs staan in de Topicstart onder specificaties.
Edit: Samengevat de Dual-Sim variant (die ook optioneel een micro-SD kaart ondersteund (of-of)) werkt dus qua GSM en 3G volledig in Nederland en qua 4G gedeeltelijk.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren