Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

WilbertElhorst

WilbertElhorst

• Lid sinds 10 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 november 2015
  • 06:25

Ik vind het jammer dat de P6 niet via het net te updaten is. Kunnen jullie hier niet iets aan doen. Het zelf doen vind ik geen goede optie.

thundereye62

thundereye62

• Lid sinds 09 november 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 november 2015
  • 09:15

ik ben het met wilbert eens ook ik heb dat probleem ik kan het natuurlijk zelf doen maar stel dat het mis gaat is er niets om op terug te vallen ik sta op het punt mijn abo. te vernieuwen en voor een aanschaf van een nieuwe huawei maar heb toch mijn twijfels omdat ik graag steeds over de nieuwste software wil beschikken maar dat laat vaak te wensen over gaan jullie hier in de toekomst aandacht aan besteden en zo ja wat gaan wij hiervan merken groetjes henk

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 10 november 2015
  • 11:38

Hallo en welkom bij de HuaweiClub!

Zoals jullie misschien weten is de Huawei P6 een toestel van juni 2013. Dit betekent eigenlijk bij alle fabrikanten geen updates meer. Huawei vind updates ook belangrijk en daarom zijn er vaak beta tests voor software.

Ik vind het jammer om te horen dat jullie het updateproces lastig vinden.

Houd er rekening mee dat het belangrijk is om regelmatig backups te maken, dit is altijd te adviseren. Dit is sowieso bij elke update belangrijk en daarbij maakt het niet uit hoe de update wordt uitgevoerd.

OTA(Over The Air) zijn bij elke fabrikant wat later, dit komt mede omdat deze gefaseerd worden uitgerold.

Mochten jullie nog vragen hebben of als ik jullie ergens mee van diesnt kan zijn dan hoor ik dit graag

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

willem63

willem63

• Lid sinds 29 maart 2015
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2016
  • 14:56

Hallo en welkom bij de HuaweiClub! Zoals jullie misschien weten is de Huawei P6 een toestel van juni 2013. Dit betekent eigenlijk bij alle fabrikanten geen updates meer. Huawei vind updates ook belangrijk en daarom zijn er vaak beta tests voor software. Ik vind het jammer om te horen dat jullie het updateproces lastig vinden. Houd er rekening mee dat het belangrijk is om regelmatig backups te maken, dit is altijd te adviseren. Dit is sowieso bij elke update belangrijk en daarbij maakt het niet uit hoe de update wordt uitgevoerd. OTA(Over The Air) zijn bij elke fabrikant wat later, dit komt mede omdat deze gefaseerd worden uitgerold. Mochten jullie nog vragen hebben of als ik jullie ergens mee van diesnt kan zijn dan hoor ik dit graag
Ik krijg het niet voorelkaar om mijn p6 te updaten met de gedownloade update 4.4.2.krijg dit in mijn telefoonscherm,wat nu.

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren