Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tptessa

tptessa

• Lid sinds 14 maart 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2015
  • 09:21

Ik heb een huawei p6. Hij loopt nu op cynanogenmod 11 maar hij werkt niet echt lekker. Iemand ideeën voor een fijn besturingssysteem.? officiele rom is geen optie, het lukt mij namelijk niet om de B512 erop te krijgen

het liefst heb ik er eentje die:
- een menu heeft (en dus niet alle app's op je homescherm)
- ik apps op mijn SD-Kaartje kan zetten
- waar (bijna) geen bugs in zitten.
- ook zou ik het fijn vinden als je de navigatie balk (balk met homebotton enzo) kan laten verdwijnen tijdens het spelen van een spelletje. (zoals bij officiele rom)

alvast bedankt,

dennist

dennist

• Lid sinds 17 maart 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2015
  • 17:23

Als je de b512 wilt installeren, moet je eerst b128 of b132 installeren, en dan via recovery menu de b512 zipfile kiezen. Ikzelf was erg tevreden over de b510. Nu heb ik de b708 erop staan, maar deze had veel chinese apps. Ik gebruik twrp recovery in plaats van cyanogen. Je kunt heel makkelijk google apps (gapps) flashen en de chinese zooi eruit halen, er is een handige zip voor in omloop. Werkt prima, geen foutmeldingen, geen chinese tekens en alles werkt. Soms wel ff adaway uitschakelen als een app blijft hangen omdat ie geen advertenties kan weergeven, rtl xl bijvoorbeeldde nieuwe emui 3.0 ziet er ook erg netjes uit en er zit een optie in om je navigatiebalk te verbergen en je kunt sd kaart als standaardopslag kiezen. In een versie waarbij je de navigatiebalk niet kan verbergen, kun je via huawei backup een settings file eroverheen gooien die je een pijltje geeft op de navigatiebalk om hem te verbergen, ook deze navbar mod is makkelijk te vinden. Succes

dennist

dennist

• Lid sinds 17 maart 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2015
  • 17:30

En wat betreft de apps op je home screen, er zijn veel launchers te installeren, nova launcher, go launcher, apex launcher en adw launcher zijn wel fijn. Ik gebruik nu go launcher omdat ik de thema's mooier vind en ik ook go locker en go keyboard erbij gebruik. Ander lettertype gekozen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren