Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

g68

g68

• Lid sinds 23 december 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2014
  • 18:49

Ik heb een Huawei ascend P6, deze had wat problemen met de WIFI verbinding. de P6 lijkt wifi niet vast te houden. als ik thuis kom uit mijn werk dan lijkt het alsof ik verbinding heb met mijn thuisnetwerk (icoontje is zichtbaar) maar ik heb feitelijk geen verbinding. de enige oplossing is om de telefoon in airplane mode te zetten en na 5 sec. weer op normaal. Alleen DAN heb ik weer verbinding. maar dit moet ik steeds herhalen.
na verschillende firmware update is het probleem nog steeds niet opgelost.
Ondertussen een officiele huawei upgrade gedaan naar android kitkat 4.4.2. en de laatste firmware geinstalleerd (build: B512)
maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Heeft iemand hier een idee wat het zou kunnen zijn, is er misschien een instelling in android wat ik moet aanpassen.
of is er misschien een app welke het voor mij (tijdelijk) kan oplossen
alvast bedankt!!

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 26 oktober 2014
  • 10:55

Als je ergens anders heen gaat waar je WIFI hebt werkt het dan wel? Of moet je altijd overal eerst naar airplane mode? (het kan namelijk ook aan je WIFI thuis liggen)
En werkt het niet als je alleen de WIFI uit en dan aan zet? Of moet je echt naar airplane mode?

g68

g68

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 12:00

Het probleem is overal. Op mijn werk, in winkelcentra, restaurants enz. Overal waar wifi is. Thuis heb ik geen probleem met mijn modem 3 laptops,4 andere smartphones (zowel android als ios) en een tablet maken zonder problemen verbinding.
Ik wifi fixer geïnstalleerd die zou het probleem moeten verhelpen maar ook dat gaat niet. Uit een samenvatting van wat wifi fixer doet zie ik dat er een authentication error is. Dat zou wijzen op een ww fout of zo maar soms werkt alles 10 minuten, kan ik van alles downloaden. Maar als ik m uit de slaapstand haal is de verbinding weer verdwenen.
Wifi fixer probeert dan wifi uit te schakelen en opnieuw op te starten. Maar dat gaat dus mis met die error.
Dus maar weer airplane mode.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 26 oktober 2014
  • 13:12

Heb je hem al eens naar fabrieksinstellingen gezet?
Lost ook vaak veel problemen op.

g68

g68

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 13:50

Ja heb ik meermalen gedaan. Zoals gezegd een aantal updaten en upgraden uitgevoerd. Na iedere updaten was er automatisch een factory reset.

willemschipper2

willemschipper2

• Lid sinds 08 juli 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2016
  • 19:57

Je moet wifi behouden in slaapstand aanzetten, instellingen - wifi - wifi instellingen - geavanceerd - wifi behouden in slaapstand op altijd zetten
Misschien werkt dit…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren