Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Matthijs2504

Matthijs2504

• Lid sinds 15 maart 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 april 2014
  • 00:07

Hallo,

Op mijn starscherm had ik icoontjes staan voor mijn berichten, contactpersonen en eentje waarmee ik kon bellen. Na het legen van mijn cache zijn al deze icoontjes verdwenen en is mijn hele dock onderin leeg. Ik heb geprobeerd om de icoontjes terug te halen via instellingen en ‘Apps beheren’, maar daar kan ik verder niks. Ik kan berichten en contactpersonen wel als widgets toevoegen, maar ik wil ze gewoon weer makkelijk als snelkoppeling op mijn startscherm/dock hebben staan. Voor de duidelijkheid: deze apps staan niet tussen de overige apps, dus het is geen kwestie van simpelweg weer even terug slepen. Iemand enig idee hoe ik ze weer terug kan halen?

Ik heb overigens Android-versie 4.2.2..

Angie0187

Angie0187

• Lid sinds 15 mei 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2014
  • 15:31

Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem, HELP!

MiRaN

MiRaN

• Lid sinds 29 oktober 2010
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2014
  • 21:04

Hoi,

Ik was gister me hele mapje kwijt op de dock… maar de icoontjes waren idd ook nergens meer terug te vinden…. gelukkig hielp bij mij even opnieuw opstarten en was alles weer zoals het was….

LittlePeli

LittlePeli

• Lid sinds 14 mei 2014
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2014
  • 23:09

Staan de apps ook niet meer in het menu? Vaak kun je ze zo weer gewoon op he dock zetten.

Samsung Galaxy Note 3
Firmware: Omega V14
Kernel: Omega
Android version: v.4.4.2
Root: Ja, CF-Auto-Root

hallo2014

hallo2014

• Lid sinds 24 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2014
  • 10:20

Hallo,
Ik heb vanmorgen mn Huawei Ascend P6 opgestart maar ik krijg geen bel,contact,sms en whats app icoontjes niet te zien. Daarna heb ik 3X mn mobiel weer opgestart zonder eenige resultaat. Weet iemand wat ik moet doen ?

Lennart_w

Lennart_w

• Lid sinds 25 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2014
  • 19:59

Hallo,

Ik ben zelf soms ook plots regelmatig de standaard tools kwijt, bijvoorbeeld de rekenmachine en zaklamp. Wanneer ik de vormgeving op eenvoudig zet, dus die windows 8 achtige tegeltjes, en daarna weer op normaal zet, zijn ze er weer. De layout van al je apps op je bureaublad liggen dan wel door elkaar heen, maar ze zijn wel weer terug.

Bojero2002

Bojero2002

• Lid sinds 30 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2015
  • 00:25

Hoi, ik weet niet hoe ik een nieuw bericht moet maken dus ik doen het maar even hier.
Ik heb een huawei g700 en de dock(menubalk) is verdwenen(de icoontjes van contacten, berichten en bellen), ik heb van alles geprobeerd om het te herstellen zoals: kijken bij widgets en mijn telefoon opnieuw opstarten maar niks lukt.

HELP!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 30 juli 2015
  • 11:25

ik heb geen huawei maar misschien helpt het onderste.

volgens mij heeft een huawei geen apparte appdrawer maar staan de berefende apps die weg zijn niet gewoon tussen de andere apps dan kun je ze indrukken en vasthouden en verlepen naar je dock.

of een reboot van je toestel misschien lost dat het op.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren