Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Manutjee

Manutjee

• Lid sinds 23 september 2011
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 30 november 2016
  • 20:12

Hallo,

Ik zoek me eigen suf naar een manier om ICE contacten in te stellen op de Huawei Nexus 6P.
Dit is voor mij van behoorlijk groot belang, maar krijg het gewoonweg niet voor elkaar om noodoproepen naar bepaalde belangrijke contacten in te stellen. Is dit überhaupt mogelijk? Wat zijn eventuele goede (gratis) apps? Heb er een tal geïnstalleerd gehad, maar krijg het niet werkende.

Alvast bedankt.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 30 november 2016
  • 21:48

Is volgens mij niet mogelijk op een 6p, maar misschien heb je iets aan een andere ice app, door Hier te klikken kom je uit bij een ice app, deze is niet gratis, Bekijk dan ook meteen vergelijkbare apps daar zullen ook zeker gratis apps tussen staan.

Bewerkt (30 november 2016 22:38) | text aangepast
mvanlijden

mvanlijden

• Lid sinds 22 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 16 november 2017
  • 10:02

Je hebt hier geen app voor nodig! Als je op je lockscreen bij je pincode-invoer onderin op "Noodgeval" drukt, kom je op een bel-scherm (om 112 te bellen). Bovenin zit een knop "Informatie bij nood". Druk hier 2x op en je zit in een scherm waar je naast ICE nummers nog veel meer nood-informatie kunt invoeren. Je kunt ook adres, allergieën, geneesmiddelen en orgaandonor hierin bijhouden bijvoorbeeld.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren