Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 13 november 2015
  • 10:55

Hallo Biancahey en Elroy,
welkom bij de HuaweiClub!

Om even in te gaan op de Lollipop update: Android 5.1.1 met EMUI 3.1 is al een tijdje beschikbaar.

Deze installeer je via de sd kaart en hier is er meer over te vinden:
https://www.droidapp.nl/toestellen/huawei-ascend-mate-7-android-5-1-1-lollipop-nu-beschikbaar/

Met vriendelijke groet,
Booy

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

biancahey

biancahey

• Lid sinds 30 april 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 november 2015
  • 12:35

Oke, maar ik krijg zojuist van Huawei via Facebook te horen dat de update blijkbaar niet helemaal goed is en dat ze bezig zijn met een verbeterde versie update. Maar ze weten nog niet wanneer die komt. Waar is deze link dan voor? Ben even in de war nou hoor.
Het lukte mij toch al niet om deze update waar jij de link van plaatste erop te zetten want mijn telefoon laat het blijkbaar niet toe om via mijn computer bestanden daarheen te kopieren. Bovendien heb ik ook geen idee in welke map ik het precies moet zetten. Ik ben ook gewoon veel te bang dat het fout gaat en dat mijn telefoon spontaan niet meer werkt en zo dus ik ben gewoon te voorzichtig denk ik. Een walkthrough is echt veel beter voor mijHoewel de uitleg daar al wel een beetje op leek, maar die doelmap heb ik dus geen idee van.
Maar wat nu?

elroy

elroy

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 13 november 2015
  • 12:43

Via welke Facebook pagina van huawei? Er zijn er zoveel haha.

Je kan ook je geheugenkaart in een sd of microsd lezer stoppen en dan via je computer of laptop op de sd kaart zetten. Ik heb de update al een tijdje draaien (diverse versies sinds beta test) en werkt wel oke, al zijn er nogsteeds heel wat verbeterpunten, maar ondanks dat draait het wel beter vind ik.

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 13 november 2015
  • 13:16

@biancahey: Ik ben bezig om een walkthrough hiervoor te schrijven, graag nog even geduld dus.
Ik zal deze plaatsen als apart topic zodat het topic met ervaringen met de Mate 7 netjes opgeruimd blijft

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 13 november 2015
  • 18:50

Ik heb de handleiding zojuist online geplaatst

biancahey

biancahey

• Lid sinds 30 april 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 november 2015
  • 22:23

De pagina waarmee ik in contact was is HuaweiDeviceNetherlands. Ze hebben er een vinkje achter staan dus ik ging ervan uit dat dat de officiële pagina van Huawei was.

Maar ik heb inmiddels de walkthrough doorgelopen en ik ben helemaal happy. Lollipop staat erop samen met UI 3.1 en tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Het ziet er veel beter uit. Niet meer overal die schelle witte achtergrond in de menu's maar een rustige donkere achtergrond. Het scherm lijkt ook wel veel scherper en daarmee veel rustiger om naar te kijken.

Nu heb ik er al een paar gevonden maar is er een lijstje met nieuwe dingen die er nu op staan?

Bewerkt (13 november 2015 22:24) | spelfoutjes
TonyG

TonyG

• Lid sinds 13 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 november 2015
  • 15:08

Zeer tevreden met het toestel. Heb wel het idee dat ik na wat updates heb moeten inleveren op snelheid…. Voor de rest hou ik het graag bij het merk Huawei. Bevalt prima.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren