Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MarcMommers

MarcMommers

• Lid sinds 14 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 november 2015
  • 13:21

Toch erg jammer dat zo'n fantastisch toestel maar aan 1 GB opslag voor apps heeft.
Om toch wat eigen apps te installeren zoveel mogelijk niet gebruikte apps uitgeschakeld, en de
updates van verwijderd. Maar na een tijdje begint de ruimte dan weer te wringen.
Ik ben eigenlijk benieuwd of er geen software oplossing bestaat om de apps op de sd-kaart
te installleren. Maar verder geen klagen,werking is snel en de batterij erg langdurig te
gebruiken.

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 15 november 2015
  • 12:17

Hallo Marc. Alhoewel ik zelf geen Huawei telefoon bezit herken ik het probleem wel. Er is wel een oplossing voor probleem dat je aangeeft. Je zou kunnen over wegen om je toestel te "rooten" daarmee krijg je totale toegang tot je telefoon. Wel vereist het enige kennis om te doen.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 15 november 2015
  • 16:12

Beste Marc,
Welkom op Androidworld en de HuaweiClub. U zou deze app kunnen proberen, hiermee kunt u wat dingen naar de sd kaart verplaatsen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.app2sd

Jellybean (Android 4.3)heeft volledige sd kaart ondersteuning. Rooten zou ook een optie zijn zoals al aangegeven maar dit kan ik niet adviseren aangezien u nog garantie heeft en deze komt dan te vervallen. Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben maar mocht u nog vragen hebben dan kunt u hier terecht.

Met vriendelijke groet,
Booy

Bewerkt (15 november 2015 16:23)

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

MarcMommers

MarcMommers

• Lid sinds 14 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 november 2015
  • 18:14

Ik ga de app zeker eens uitproberen.

badeentje

badeentje

• Lid sinds 12 juni 2016
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2016
  • 08:42

Ik heb sinds een paar dagen voor me zoontje ook een G6 gehaald en ik heb hem wel geroot met kingroot en daarna diverse apps verwijderd die er standaard opstonden.

Alleen nu staan er nog veel meer apps op die ik niet gebruik alleen er staat bij dat het beter is om die te bewaren.
Zoals het standaard thema selecteren , radio en een hele partij talen.

Is het veilig om dat soort dingen wel te verwijderen?
Zo kan ik nog wat meer geheugen maken gezien het helaas te weinig is als je een paar weghaalt.

Daarbij is het probleem niet alleen de 1g aan opslag ,maar het werkgeheugen zit gewoon HEEL snel vol.
Je krijgt dan de melding dat je een app niet kunt installeren.

Dat is iets wat ik dus niet weg krijg.

Wel jammer want hij vind het een hele fijne telefoon , maar zo kan hij er niet veel mee.

-=*badeentje*=-

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren