Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Celestina

Celestina

• Lid sinds 11 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2013
  • 14:50

Ik heb mijn Contacten eerder al op mijn SD-kaart gezet en ook nog, voordat ik ging resetten, een backup gemaakt via mijn Google-account.
Maar nu ik dan alles gereset heb krijg ik mijn contacten niet meer terug. Als ik bij contacten kies voor ‘importeren van SD-kaart’ dan moet ik eerst een account aangeven (mijn g-mailadres of ‘telefoon’) en wat ik ook kies, daarna blijft het hangen bij ‘Zoeken naar vCard-gegevens op de SD-kaart…’.

Ik heb ook al mijn Google-account weer geactiveerd en gesynchroniseerd, en ik heb nog steeds mijn Contacten niet terug. Hoe kan dat? Wat kan ik nu nog doen?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 11 augustus 2013
  • 16:56

als je contacten niet zijn opgeslagen als ‘google contacten’ heeft het backup-en van je google account geen effect op je contactenlijst.

Wat ik zou proberen is met een file manager app (evt. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop&hl=nl) de vcf zoeken op de sd-kaart, en deze aantikken zodat hij kan worden geopend met de contacten app.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2013
  • 16:27

Bij oudere telefoons was contacten bij je google account opslaan nog niet standaard, dit moest je vaak handmatig 1 keer doen anders was het precies het zelfde als je een 3310 had telefoon gereset alles weg.
Dit is vanaf Android 4.0 of 4.1 pas een standaard geworden dat je bij toevoegen van een contact hem gelijk bij google kan opslaan, je zou dus nog even de vcf file kunnen zoeken.

Tip

Als je de vcf file heb kan je deze uploaden bij Google onder contacten hierna activeer je dus opslaan in google op oudere toestellen, het kan zijn dat je hier door 1 keer dubbele contacten heb maar gewoon de juiste verwijderen dan.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren