Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ellenk

ellenk

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 08:24

Dag allemaal,

Sinds gisteravond doet mijn Wildfire raar. Ik heb geen verbinding met het netwerk, krijg dan soms het scherm te zien met ‘kies uw provider’ en als ik dan mijn provider selecteer gaat ie heel lang proberen te registreren op het netwerk, en dan opeens gaat de telefoon zich zelf maar opnieuw opstarten. Een enkele keer kreeg ik bij het selecteren van mijn provider de melding ‘uw simkaart staat geen verbinding met dit netwerk toe’.
Op een gegeven moment leek het weer goed te gaan, had weer gewoon bereik…en toen opeens viel de verbinding weer weg.
Ik heb de simkaart al even uit de telefoon gehaald en er opnieuw weer in gedaan, telefoon zelf uit gezet en het soms dus drie keer achter elkaar opnieuw laten opstarten…maar het probleem blijft.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

groet,
Ellen

Bewerkt (21 mei 2013 13:53)
maps

maps

• Lid sinds 10 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 11:47

Beste Ellen, Mijn toestel gaat sinds gisteren ook spontaan uit/aan, nu heb ik wel internet (3g). Toch heb ik jouw probleem ook op het t-mobile forum genoemd, misschien help het ons verder. Nu week ik alleen niet of T-mobile jouw provider is. [URL]https://forum.t-mobile.nl/htc-405/htc-wildfire-s-herstart-spontaan-195941/#post1027771[/URL] Marco [QUOTE=ellenk;387676]Dag allemaal, Sinds gisteravond doet mijn Wildfire raar. Ik heb geen verbinding met het netwerk, krijg dan soms het scherm te zien met 'kies uw provider' en als ik dan mijn provider selecteer gaat ie heel lang proberen te registreren op het netwerk, en dan opeens gaat de telefoon zich zelf maar opnieuw opstarten. Een enkele keer kreeg ik bij het selecteren van mijn provider de melding 'uw simkaart staat geen verbinding met dit netwerk toe'. Op een gegeven moment leek het weer goed te gaan, had weer gewoon bereik...en toen opeens viel de verbinding weer weg. Ik heb de simkaart al even uit de telefoon gehaald en er opnieuw weer in gedaan, telefoon zelf uit gezet en het soms dus drie keer achter elkaar opnieuw laten opstarten...maar het probleem blijft. Iemand enig idee wat er aan de hand is? groet, Ellen[/QUOTE]

ellenk

ellenk

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 11:51

Hoi Maps,

Ik weet niet of mijn 3G het wel doet, dat heb ik eerlijk gezegd niet geprobeerd. Wifi deed t trouwens wel. Mijn provider is KPN, dus wel frappant dat T-mobilegebruikers hetzelfde probleem hebben.
Mijn vriend heeft trouwens exact dezelfde telefoon als ik heb, met dezelfde provider en hij heeft geen problemen met zijn telefoon.

Edit: ik heb wel het vermoeden dat het met het registreren op het netwerk te maken heeft. Dat duurt te lang/lukt niet en dan start de telefoon opnieuw op…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren