Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

watsupbro

watsupbro

• Lid sinds 11 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2012
  • 19:07

Hallo,

Ik heb een Htc wildfiredie is al 3 keer terug geweest maar ik heb hem nu eindelijk terug een groot drama ding en geen plezier van gehad eigenlijk..

eerst kon ik altijd spelletjes downloaden op de site Www.mobile9.com dat was gratis en zonder reclame (meeste zonder reclame)

maar na de laatste reparatie (de 3de deze maand terug gehad) worden alle downloads niet meer ondersteund!
bij de eerste 2 reparaties die waren uigevoerd had ik dat probleem nog niet en kon ik van die site downloaden!
(de 1ste reparatie januari)
(de 2de reparatie was in maart)
(de 3de reparatie was in mei)

melding:

Dit type gegevens wordt niet ondersteund
er kan geen aplicatie worden gevonden om dit bestand te openen wil je het toch downloaden?

dan klik ik op ok dan gaat hij downloaden dan staat de download in mijn mobiel en dan wil ik het openen en dan zegt hij weer: kan bestand niet openen

Ik heb al gebeld naar Htc maar ik werd daar niet geholpen en gingen ze de zinnen herhalen terwijl ze niet eens naar mijn verhaal luisterden..

Weet iemand hoe je dit probleem kan fixen??

anders koop ik een andere telefoon miskoop van het jaar beetje jammer maar als het nog gefixt kan worden haal ik nog even alles uit dit mobieltje en koop ik nooit meer een HTC toestel

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2012
  • 21:57

Je moet niet gelijk htc de schuld geven het is niet hun fout dat het niet werkt.
Ik heb het ook even geprobeerd en er klopt geen bal van die website ik download een aantal grote spellen en krijg maar een apk bestandje van 300kb.
Voorbeeld Temple Run geprobeerd is 24MB die site geeft mij maar een bestand van 300kb vind je het gek dat die het niet doet.

Dus niet gelijk zeggen koop nooit meer een htc zo zie je maar weer ligt niet aan hun.
Gewoon google playstore gebruiken valt ook van internet te bekijken en dingen naar je telefoon te sturen via de pc.

Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 00:54

Ik heb dat op me standaard rom ook wel is gehad, maar draai nu al meer dan een jaar geen standaard rom meer.
Wat ik toen deed was: ik zocht het bestand op met een file manager en typte er .apk achter.
Dan werd ie weer herkend en kom ik hem installeren.
Maar zoals carlos al zegt is het een of andere prutswebsite en kan je beter je apps via de play store downloaden.
Wil je htc de schuld geven dat je gedownloade apk files van zo'n website niet werken?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren