Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 21 april 2011
  • 07:32

Timelezz;142506
@Fifarunner, ik wil dat menuutje wel eens zien op mijn HTC. Kan ik dat menu veilig opstarten? Of ben ik dan al meteen de sjaak dat hij instellingen terugzet?
Zolang je na blijft denken kan je er gewoon veilig een kijkje nemen en rondneuzen. Zolang je niet bij Factory reset gaat staan en dan die start is er helemaal niets aan de hand. Maar ja, dat is hetzelfde als je in je instellingen gaat rondzoeken, dan moet je ook niet op factory reset drukken/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Als je trouwens bij recovery komt(scherm met uitroepteken in driehoek) dan moet je power + trackball + volume up/down doen. Up om in android recovery te komen, en down als je wilt rebooten.
En als je het niet meer weet (en hij doet niets als factory reset ofzo) kan je je batterij er ook uithalen.

Bewerkt (21 april 2011 07:32)
yakie996

yakie996

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 570
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 11:53

fifarunnerr;142588
Zolang je na blijft denken kan je er gewoon veilig een kijkje nemen en rondneuzen. Zolang je niet bij Factory reset gaat staan en dan die start is er helemaal niets aan de hand. Maar ja, dat is hetzelfde als je in je instellingen gaat rondzoeken, dan moet je ook niet op factory reset drukken/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Als je trouwens bij recovery komt(scherm met uitroepteken in driehoek) dan moet je power + trackball + volume up/down doen. Up om in android recovery te komen, en down als je wilt rebooten.
En als je het niet meer weet (en hij doet niets als factory reset ofzo) kan je je batterij er ook uithalen.

als ik het doe brand gewoon het groen led lampje en men scherm blijft zwart..

Bewerkt (23 april 2011 11:53)
nadoes

nadoes

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2011
  • 09:03

Sinds vanochtend hetzelfde euvel ,als in, ik start de phone op en ik krijg geen beeld. Net plugde ik 'm even via usb aan mijn laptop en had ik 30 sec. beeld. Toen ging de schermbeveiliging erop en nu doet ie niets meer. Dat bootmenu geeft ie ook niet weer. Ledje gaat groen branden dus ik zit wel in dat menu.

Bewerkt (6 mei 2011 09:03)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 6 mei 2011
  • 11:21

yakie996;143636
als ik het doe brand gewoon het groen led lampje en men scherm blijft zwart..

Probeer: Power + Volume Down
Als hij uit staat. Ik heb het getest, en volume omhoog is inderdaad groen LED met zwart scherm. Volume omlaag(+ power) geeft daarentegen wel het juiste scherm. Als je vanuit daar naar Fastboot -> Reboot probeert doet hij het misschien. Anders even vanuit dat menu factory reset uitvoeren.

Bewerkt (6 mei 2011 11:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren