Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

John_McClane

John_McClane

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 10:16

Har;76705
Jawel hoor, werkt ook op de telefoon. Heb mijn contacten ook met geboorte datum en krijg ook gewoon melding in de kalender. Zelfs met leeftijd erbij

Sent from my HTC Desire Z, using Tapatalk.
Staan je contacten dan in je telefoongeheugen of toch bij je google account? Want in het eerste geval toont hij echt niet de verjaardagen in de kalender (ook niet bij een collega van mij, ook Desire). In het tweede geval… ik ben nu zover dat ik al mijn contacten naar Google Contacts heb overgeheveld. Nu toont m'n Desire (en ook de Google Agenda) van sommige contacts wel de verjaardag, en van sommige niet. Ik blijf het een beetje vaag vinden allemaal, maar ik ploeter gewoon verder..

Bewerkt (5 januari 2011 10:16)
Har

Har

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 430
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 10:43

Heb mijn contacten gewoon in mijn telefoon staan. HTC contacten.

Sent from my HTC Desire Z, using Tapatalk.

Bewerkt (5 januari 2011 10:43)
annemia

annemia

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2011
  • 11:43

Er is ook al een ander draadje op dit forum met hetzelfde probleem. Meerdere mensen zitten kennelijk met het probleem van het niet goed synchroniseren van de verjaardagskalender. Ik heb over dit probleem inmiddels contact met de helpdesk van HTC en daar is men nu aan het zoeken naar een oplossing. Misschien is het goed dat meerdere mensen dit probleem daar melden, want toen ik in eerste instantie schreef dat zowel op het Helpforum van de Google agenda als op het forum van Androidworld meerdere mensen geschreven hadden met ditzelfde probleem te zitten, werd dit afgedaan in de trant van “ze kunnen zoveel schrijven op al die forums”. Voor de volledigheid, ik heb een HTC Desire HD, nu één maand oud gekocht via Vodafone.

Bewerkt (19 januari 2011 11:43)
KoekieMie

KoekieMie

• Lid sinds 15 december 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2011
  • 20:03

Ik ben ook geïnteresseerd in hoe je die verjaardag kan tonen anders dan met de Contacts' birthday-kalender van Google. Die kalender geeft geen leeftijd aan en herinneringen zijn niet mogelijk.

Iemand een idee ondertussen?

KoekieMie

Bewerkt (28 januari 2011 20:03)
annemia

annemia

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2011
  • 20:18

Er is een programma Ebobirthday, kijk daar maar eens naar. Geeft een keurig overzicht van de verjaardagen en synchroniseert met Google.

Bewerkt (28 januari 2011 20:18)
KoekieMie

KoekieMie

• Lid sinds 15 december 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2011
  • 20:23

annemia;91751
Er is een programma Ebobirthday, kijk daar maar eens naar. Geeft een keurig overzicht van de verjaardagen en synchroniseert met Google.

Ik heb dat programma inderdaad al tegen gekomen, maar dat en anderen vond ik niet echt fijn om te gebruiken. Maar volgens wat ik in dit topic kan lezen zou er een ingebakken functie zijn. Of toch bij sommige mensen.

KoekieMie

Bewerkt (28 januari 2011 20:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren