Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Angel04

Angel04

• Lid sinds 09 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2015
  • 03:41

HELP!!
Een paar weken geleden dacht ik slim te zijn door een tip op internet op te volgen. Omdat ik praktisch niets aan apps kon downloaden omdat mijn geheugen altijd “vol” zat heb ik 2 zaken, volgens mij inzake Google play services (cache geheugen e.d. en de app), van mijn telefoon verwijdert. Nadat dit te hebben gedaan moest ik deze er weer op zetten. Nu ja, dit is dus niet meer goed gekomen. Wanneer ik nu een nieuw nr aan m'n Whatapp wil toevoegen herkent hij deze niet meer en kan ik dus niet met dit nr appen. Wanneer ik bijv. een app start krijg ik de melding dat deze niet zonder Google play services uitgevoerd kan worden en dat deze ontbreken op mijn telefoon. Wanneer ik Google play services ophalen klik krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het later opnieuw moet proberen. Wanneer ik Google play services via interent probeer op te halen zie ik staan dat deze reeds is gedownload.
Je ziet het, van het kastje naar de muur.
Wie heeft er een werkende oplossing???

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 februari 2015
  • 08:44

Heb je al eens een reset geprobeerd.

Heb je al eens een losse Google playserver apk geprobeerd te installeren dus niet via de officiële playstore.

En op welke Android versie draait je wildfire s en is hij nu geroot?

mrcharly

mrcharly

• Lid sinds 01 december 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 december 2016
  • 12:44

Ik heb juist hetzelfde probleem. Er wordt telkens gevraagd play store services te downloaden, maar die is al gedownload. Updaten lukt niet, de installatie blijft maar duren, met gevolg dat alles trager werkt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren