Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wildvuur-s

wildvuur-s

• Lid sinds 27 december 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 december 2013
  • 17:11

Beste Forumleden,

Ik probeer al een tijdje mijn Wildfire S te rooten, maar dit lijkt maar niet te lukken. Ik heb al verschillende oplossingen gezocht en geprobeerd, maar niets blijkt te werken.

Als ik de tutorial in deze video, die hier al eerder op het forum gepost werd, volg, dan gaat alles goed tot aan 11:00. Wanneer ik op Recovery klik in het HBOOT menu, krijg ik niet het ‘CWM-based Recovery’ zoals in de video, maar blijft hij hangen op het witte HTC startscherm, op start opnieuw op.
Het toestel is enige tijd Unlocked, dus daar kan het volgens mij al niet aan liggen. Verder is hij S-ON.

Mocht er hier iemand weten wat ik precies verkeerd doe, mijn dank zal groot zijn!

Groeten

Bewerkt (27 december 2013 18:19)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 december 2013
  • 23:10

je probleem is dat het waarschijnlijk mis gaat met het flashen van clockworkmod.

download en instaleer Minimal ADB and Fastboot http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317790 bij het runnen van de installer zet de map op je c drive en onthoud waar je hem neerzet zet tevens een snelkoppeling op je bureublad.
download clockworkmod recovery voor jou toestel en plaats het in de map Minimal ADB and Fastboot haal alles wat achter de naam recovery staat weg er blijft dus staan recovery http://www.clockworkmod.com/rommanager
boot je toestel in de bootloader en sluit hem aan op de computer selecteer fastboot moet nu rood worden met usb er achter let op!! het kan zijn dat er drivers geinstaleerd worden wacht dat eerst af tot dat het afgerond is en begin dan aan wat hier onder staat.

open Minimal ADB and Fastboot met de snelkoppeling {android debugging bridge}opent nu.
type nu in fastboot devices en druk enter als het goed is krijg je een nummer terug als dat oke is wordt je telefoon gezien door je computer.
type nu fastboot flash recovery recovery.img en druk op enter en de recovery wordt geflashed.
als alles goed is gegaan kun je nu wel in de custom recovery komen en kun je verder gaan met het rooten.

succes met de wilfire s.

Bewerkt (28 december 2013 00:04)
outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 31 december 2013
  • 16:26

Blijkbaar heb je CWM nog niet geflasht.

Als je het filmpje gevolgd heb vanaf het begin, dan heb je een map op je comp met de naam FASTBOOT.
Download Recovery.img: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=845895&d=1325932890

plaats het bestand in de map fastboot en pak het bestand uit in de map fastboot. (het is een zip bestand, daarin zit het bestand die je nodig heeft, het heeft de extensie IMG)

Volg dan de uitleg vanaf 9:20 minuten.

sluit je WFS aan op je comp dmv je USB kabel en zet je WFS in de fastboot modus en laat het zo.

Ga naar je comp en ga naar de Command Prompt en tik ik (mits je de fastboot maop op je c schijf heeft staan) c:\fastboot>
Dan tik je in: fastboot recovery recovery .img

Even wachten en je CWM is geflasht (mits alles goed gegaan is)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren