Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

wean

wean

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 21:32

Oke outlaw zou u mij dan met dit stappenplan kunnen helpen,ik neem aan dat dit in het NL is,zoniet dan wordt het voor mij heel moeilijk?

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 22:17

Lees deze topic eens door, door staat een hoop uitleg in het nederlands:

http://www.androidworld.nl/forum/htc-wildfire-s/33669-htc-wildfire-s-rooten-lukt-niet.html

http://www.androidworld.nl/forum/htc-wildfire-s/29567-htc-wildfire-s-s-off-maken.html

http://www.androidworld.nl/forum/htc-wildfire-s/34277-htc-wildfire-s-niet-te-unlocken-alles-geprobeerd-help.html

wean

wean

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 08:57

Nee dank je outlaw voor mij te moeilijk,ik ben de engelse taal niet machtig.

• Method 1A: ROM Manager - ROM Manager is the original and official way to install clockworkmod recovery by a .zip file. Download "ROM Manager" from the Market, use the app to download the correct version of CWM for your phone (update.zip file), reboot into the stock recovery and choose the option “re-install package” TWO TIMES to temporarily load CWM from the update.zip file. This file needs to remain on the phone to load CWM when needed each time. DO NOT DELETE!

• Method 1B: you can find and download the update.zip by yourself, place it on the phone in /sdcard/ and boot into recovery using the 3 button method, choose the option “re-install package” TWO TIMES to load into CWM. Once again the update.zip needs to remain on the phone. DO NOT DELETE!

• Method 2: (some models): Flash/Use a Kernel with Clockwork built in. Most cooked ROMs for compatible devices include a Kernel with CWM built in. With this method you DO NOT need the update.zip file or ROM magager anymore. The update.zip may be handy to keep in-case you install a new Kernel without CWM built-in, but it is not necessary.

outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 12:34

Ik ben bezig om een simpele uitleg te maken in het Nederlands, maar dat duurt nog ff.

In 1 van de topic die je aangaf, staat een link van een filmpje op YouTube. Ik heb de WFS van mijn vriendin volgens dat filmpje gedaan.

Het minder makkelijke is het rooten, maar dat doe je gelukkig maar 1x.

Bewerkt (24 april 2013 15:16)
wean

wean

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 13:34

Oke outlaw ik wacht op de NL versie ?

Bewerkt (24 april 2013 15:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren