Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ericwubs

ericwubs

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 september 2011
  • 16:36

Ik heb sinds een paar weken de htc wildfire s het is een mooi mobieltje met een bijgeleverde sd-kaart van 2GB. Nu heb ik dus een aantal apps gedownload zoals bijvoorbeeld facebook, hyves en twitter maar ook andere dingen zoals spelletjes en handige apps zoals wekker enzo. Alleen nu is het probleem dus dat ik deze apps niet kan overzetten naar mijn sd-kaart waardoor mijn telefoongeheugen vol zit en ik geen nieuwe apps meer kan downloaden, terwijl mijn sd-kaart nog bijna helemaal leeg is.
Dus mijn vraag is of iemand weet hoe ik mijn apps van de telefoongeheugen naar de sd-kaart kan verplaatsen?? want dit lukt dus helaas niet via instellingen en dan SD- en telefoongeheugen op de HTC.

Bewerkt (15 september 2011 16:36)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 15 september 2011
  • 16:38

Zoek naar andere topic met apps op sd
Er zijn er genoeg

Bewerkt (15 september 2011 16:38)
ericwubs

ericwubs

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 september 2011
  • 17:46

heb ik dus gedaan maar kon nergens vinden hoe het moest.
want heb ook de app apps2SD gedownload maar die kan er ook niet voor zorgen dat ze worden overgezet dus heeft iemand anders misschien een manier??

Bewerkt (15 september 2011 17:46)
willie

willie

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 15 september 2011
  • 23:43

Het probleem is dat sommige apps nog niet naar je sd kaart kunnen, zoals youtube en rabo telebankieren of documenten van google

Bewerkt (15 september 2011 23:43)
anous

anous

• Lid sinds 16 september 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 16 september 2011
  • 19:15

je moet naar alle toepassingen een dan op die 3 streepjes(sorry weet niet hoe ze da noemen) tikken en dan kan je apps verwijderen.
Tik een app aan en dan kan je kiezen voor “ verwijderen” maar ook voor “verplaatsen naar sd kaart” tik daar op en dan kan je hem verplaatsen.Maar let op= apps zoals je gedownloaden agenda verdwijnt van je scherm en niet alle apps kan je op je sd kaart zetten.

Succes
anous

Bewerkt (16 september 2011 19:15)
Tingel1968

Tingel1968

• Lid sinds 10 november 2010
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 13:26

Ga in de instellingen naar Applicaties/Applicaties beheren. Kies daar het tapblad Op SD-kaart. Daar staan alle apps die op een SD-kaart kunnen werken. Staat er één tussen waar nog geen vinkje achter staat? Zet een vinkje en kies voor Verplaatsen naar SD-kaart. Ik heb gemerkt dat dan een enkele widget niet meer werkt. Dan kun je ze op de zelfde manier weer terugzetten naar je telefoon.

Bewerkt (28 oktober 2011 13:26)
missroderoos

missroderoos

• Lid sinds 10 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 december 2011
  • 19:06

Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem,
is het probleem bij jou al verholpen?
Zoja wat heb je gedaan?

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
EmmaHeem

EmmaHeem

• Lid sinds 20 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2013
  • 18:51

Bij mij lukt het dus ook niet, zo'n beetje geen ene app kan op een sd kaart en daardoor is mijn mobiel zo vol dat die sloom is en ik vaak een app moet verwijderen

outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2013
  • 13:59

Het klopt dat er een behoorlijk aantal Apps, zoals Facebook etc,etc, niet naar je SD verplaatst kunnen worden. Een oplossing is dan om een andere (vervangende) App te gebruiken voor je facebook zoals Atrium, die kan namelijk wel naar je SD verplaatst worden. Dan kan je Facebook verwijderen. Dat is dus ook mogelijk met Twitter. Neem Falcon Pro, die kan je ook naar je SD verplaatst worden.

Een andere optie is om je WFS te rooten en als dat gedaan is, kan je Apps die je niet gebruikt verwijderen. Meestal zijn dat de voor geïnstalleerde Apps, zoals aandelen.

Een bijkomende voordeel van het rooten is ook om dan een een gedeelte van je SD kaart te formatteren in een EXT paritie, zodat de WFS deze partitie als “intern geheugen ziet” 500MB is voor de meeste mensen genoeg.

Je moet dan wel een Rom flashen die deze optie ondersteunt. De standard rom die er op staat ondersteunt dit niet.

Ik zelf heb een SD van 32Gb, waarvan 2GB als EXT4. Daardoor heb ik nu een “Intern Geheugen” van 2Gb in plaats van ongeveer 80MB.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren