Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ariana

ariana

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2011
  • 17:13

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de reparatie service van vodafone?
Vanmorgen is mijn nieuwe wildfire S door mijn kat van de bank gestoten. Resultaat flinke scheur/barst links onder in mijn scherm.:cry:

Het zal niet onder de garantie vallen, dus dat wordt zelf dokken.

Iemand enig idee hoeveel dit zal gaan kosten? En waar ik dit het beste kan doen??

Alvast bedankt, Ariana

Bewerkt (22 juli 2011 17:13)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 22 juli 2011
  • 18:39

Ai dat is flink balen Ariana.
Ik zou het niet via Vodaphone doen. Dat is een tussenpersoon en die zit ook niet op de bus te wachten, en zal dus ook wat extra kosten in rekening brengen.
Neem eerst eens contact op met HTC wat het kost om je scherm te repareren. Pin me er niet op vast maar dat kan een 150 euro kosten :eek:

Ik weet niet waar je woont, maar in de meeste grote steden zijn er telefoon winkeltjes, meestal beheerd door mensen afkomstig van Turkije en die zijn heel handig. Kunnen het waarschijnlijk voor een stuk minder doen.

Bewerkt (22 juli 2011 18:39)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

ariana

ariana

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 14:45

Sander M;195949
Ai dat is flink balen Ariana.
Ik zou het niet via Vodaphone doen. Dat is een tussenpersoon en die zit ook niet op de bus te wachten, en zal dus ook wat extra kosten in rekening brengen.
Neem eerst eens contact op met HTC wat het kost om je scherm te repareren. Pin me er niet op vast maar dat kan een 150 euro kosten :eek:

Ik weet niet waar je woont, maar in de meeste grote steden zijn er telefoon winkeltjes, meestal beheerd door mensen afkomstig van Turkije en die zijn heel handig. Kunnen het waarschijnlijk voor een stuk minder doen.

Bedankt voor je reactie.

Ik woon in Asperen, ben gisteren in Leerdam al bij zo'n winkeltje geweest. Deze zeiden ook dat het rond de 150 euro zou gaan kosten. En dat had volgens hen te maken dat die raampjes en touchscreens van HTC zo ontzettend duur zijn.
Nieuw toestel kost rond de 290 euro.

Moet nu eerst maar even gaan kijken hoe ik dat ga doen met mijn verzekering.
Heb goede allrisk inboedel verzekering. Of dat ik het via de aansprakelijkheidsverzekering moet doen, heb ook een dochtertje. Dus dan heeft die hem laten vallen i.p.v mijn poes.

Bewerkt (24 juli 2011 14:45)
Francky

Francky

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 15:04

Het verhaal van de verzekering gaat niet lukken vrees ik, tenzij je een verzekering voor je gsm hebt genomen. Een vriendin van me had net hetzelfde. Haar vriend heeft een ander schermpje gekocht, op ebay of zo,…. voor 15 euro, naar ik hoorde was het peanuts om het te vervangen.

Bewerkt (24 juli 2011 15:04)
ariana

ariana

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 16:43

Op ebay?? Oke, dat kan ik dan als alternatief proberen.
Waar zou ik dan op moeten zoeken, want op display krijg ik alleen maar die folies/screen protectors te zien.

Bewerkt (24 juli 2011 16:43)
Francky

Francky

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2011
  • 18:31

hier is er zo eentje HTC Wildfire S LCD Display Screen Replacement
ik weet niet of het deze was maar zodra ik hem zie vraag ik erom.

Bewerkt (25 juli 2011 18:31)
ariana

ariana

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2011
  • 20:34

Bedankt voor jullie reacties, conform de voorwaarden van mijn inboedelverzekering krijg ik het vergoed, mits ik hem zelf heb laten vallen of bijv. mijn dochtertje van 4.

Dus zelf gaan sleutelen is niet nodig.
Maar heeft iemand ook ervaring met reparatie service van HTC of ander bedrijf??

Alvast bedankt Ariana

Bewerkt (25 juli 2011 20:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren