Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

royveldman

royveldman

• Lid sinds 04 januari 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2014
  • 18:17

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn telefoon rooten. Het gaat om een HTC One SV die draait op Android 4.2.2. Voor Android 4.1.2 kan ik nog wel root tutorials vinden, maar niet voor deze Android versie. Is er iemand die mij kan helpen?

Met vriendelijke groet,
Roy

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6264
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 11 maart 2014
  • 18:30

Geen Algemene Android-vraag en dus verplaatst naar HTC Smartphones-forum

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 11 maart 2014
  • 19:57

royveldman
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn telefoon rooten. Het gaat om een HTC One SV die draait op Android 4.2.2. Voor Android 4.1.2 kan ik nog wel root tutorials vinden, maar niet voor deze Android versie. Is er iemand die mij kan helpen?

Met vriendelijke groet,
Roy
hallo roy,

ga eens een kijkje nemen op xda developersje kunt daar alles vinden voor jou htc one sv.
het meeste over rooten, custom roms en unlocken van de booloader staat bij one sv android Development.

succes.

Bewerkt (11 maart 2014 19:59)
royveldman

royveldman

• Lid sinds 04 januari 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 21 april 2014
  • 12:06

Hallo gizmobinky,

ik ben eens op XDA gaan kijken, maar daar staat niet veel op over het rooten van de HTC One SV. Wel heb ik een artikel gevonden, die mij ook wel geschikt leek, maar daar is er een linkje van dood. Ik kan namelijk geen Superuser.zip downloaden. Klik hier voor artikel.

Wanneer ik Google op het bestandje Superuser.zip, vind ik er echt een heleboel. Maar maakt het ook uit welk superuser zipje ik gebruik voor mijn telefoon?

Gr Roy

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 april 2014
  • 13:28

allereerst moet van een android htc phone altijd de bootloader eerst unlocked worden bij HTC dev en van een custom recovery worden voorzien voordat je ook maar iets aan je systeem kunt veranderen, je kunt niet zomaar een zipfile instaleren heeft geen nut.
hou er wel rekening mee als je de bootloader unlocked en je systeem veranderd kunnen er dingen verkeerd gaan en je uiteindelijk met een gebrickte telefoon zit gebeurt maar zelden dus lees je altijd goed in om teleurstellingen te vookomen.
vooral als je helemaal terug naar stock wilt voor garantie of andere redenen hebben een boel mensen problemen mee.

hiereen tutorial voor het unlocken en rooten voor de htc one sv.
superuser van Chainfire kun je hiervandaan halen.

LET OP!! BIJ HET UNLOCKEN VAN DE BOOTLOADER WORDT JE TOESTEL GEHEEL GERESET/GEWIST MAAK DUS EEN BACKUP!!
MAAK OOK ALTIJD EEN BACKUP VAN JE ORGINELE ROM IN DE CUSTOM RECOVERY VOOR HET GEVAL ER WAT FOUT GAAT MET HET FLASHEN DAN HEB JE ALTIJD WAT ACHTER DE HAND

Bewerkt (21 april 2014 13:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren