Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mfrankena

mfrankena

• Lid sinds 28 september 2009
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 21:25

HTC Pyramid - Bilder und technische Daten des Dual Core-Smartphones aufgetaucht

De HTC Pyramid, welke in geruchten eerder al ‘Scorpion' genoemd werd op het web, heeft een 1,2 GHz Snapdragon MSM8260 Dual Core-Processor en een 4,3 Zoll qHD-Display met 960 × 540 Pixels. Daarbij komt nog een 8 Megapixel camera en een 1,3 MP-camera aan de voorkant. Let wel, het zijn geruchten…
Het design doet een beetje denken aan de HTC Mozart, maar dan een paar klikken groter.

Klinkt goed/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
hmmmm moeilijk, toch maar wachten nog met een nieuwe tel. …. :confused:

Bewerkt (17 maart 2011 21:25)
4dollars

4dollars

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2011
  • 13:23

Kijk dat is nou wat ik gehoopt had. HTC moest ook wel met echt iets goeds komen gezien de concurrenten. Ik blijf het liefs bij HTC. Gelukkig heb ik nog een jaar te gaan voor verlengen en mijn Desire is nog steeds een topppertje.

Even googlen en je komt toch al het nodige tegen. Typhone heeft hem al in de verkoop/preorder terwijl het toestel nog niet via HTC officieel bevestigd is.

En het is een bjoetie.

Bewerkt (18 maart 2011 13:23)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 10:20

Dit is mijn eerste keuze als ik in september een nieuw toestel mag uitzoeken (aangezien er nog niets anders is uitgekomen), maar ik zou graag, graag, graag zien dat HTC de Super AMOLED plus-schermen er inbouwt. Dat scheelt zoveel accusap en geeft heldere kleuren.

Bewerkt (29 maart 2011 10:20)
sartaxi

sartaxi

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 22:18

Hij gaat de “Sensation” heten en wordt vermoedelijk 12 april gelanceerd in Londen.

Waar ik heel erg benieuwd naar ben zijn:
1) de batterij capaciteit (mijn Desire is echt kantje boord…. heb net een nieuwe batterij waarmee ik het haal van ‘s ochtends 7 tot ’s avonds 23u, maar met de batterij die nu een jaar oud is haalt hij nog maar 10 uur standby + normaal gebruik)
2) het geheugen (ik heb m niet geroot, met als gevolg dat het geheugen constant vol is en ik aan de lopende band apps moet verwijderen om ruimte te maken…. heeeeeel irritant: HTC neem een voorbeeld aan Samsung of zelfs Apple!!!!!)

Als deze 2 dingen in orde zijn dan ga ik misschien toch wel voor deze, terwijl ik eigenlijk van plan was voor de SGSII te gaan.

Bewerkt (6 april 2011 22:18)

T-mobile G1, HTC Desire, SGS2 , SGS4 Google Edition x2.
OnePlus One
OnePlus 2

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 12 april 2011
  • 10:56

Helemaal met je eens sartaxi. Ik wil graag weten wat de batterijcapaciteit is en welke schermtype, geheugen is ook wel een dingetje inderdaad. Al met al is dit toch een interessant toestel voor mij denk ik.

Bewerkt (12 april 2011 10:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren