Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2010
  • 13:12

Als ik eerlijk ben, vind ik de Hero tot nu toe het fijnste toestel, ookal heb ik een bloedhekel aan de Sense.
IK heb een G1, een Hero en een Milestone maar die werken lang niet zo snel en soepel als de Hero, ondanks dat de Hero op 1.5 draait. Tuurlijk wil ik de 2.0 of 2.1 maar als ik de Sense er echt helemaal af zou kunnen halen, dan is de Hero echt een perfect toestel. De batterij gaat het langste mee van alledrie. De G1 ruim een dag, de milestone 2x per dag laden en de Hero haalt de 2 dagen vol. Getest met zelfde dagelijks gebruik.
Op de Hero draai ik Sygic Mobile en dat werkt goed. Dus op de update zit ik nog niet te wachten want Sygic heeft nog de 2.0 update nog niet. Dat betekent dat ik die dus ook niet meer kan gebruiken. Ik heb van Sygic inmiddels wel een Beta ontvangen om te testen maar Milestone loopt er helemaal op vast. Teveel bugs nog….

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
HTCtje

HTCtje

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2010
  • 16:38

Veel van mijn vrienden vinden tot nu toe de Hero ook het lekkerste HTC toestel met Android te verkrijgen hier. Ik denk ook dat veel meer mensen dit vinden. Nu alleen nog hopen dat HTC de Hero niet uit het oog gaat verliezen, want ik zou dat best wel zonde vinden. En ik vindt het ook maar niks dat toestellen na een jaar al oud zijn, recente toestellen moeten toch wel rap up to date gehouden worden.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Rayn

Rayn

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2010
  • 21:20

Hoe zit dat eigenlijk met de update van 1,6 naar 2,1 van de HTC Tattoo?
Wanneer komt die update?

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
NL-Jelmer

NL-Jelmer

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 17:12

Rayn;27361
Hoe zit dat eigenlijk met de update van 1,6 naar 2,1 van de HTC Tattoo?
Wanneer komt die update?
Ga er maar van uit dat die NIET komt…..We zullen zien.

———-
Wat een slechte moderators hier ook weer……Dit gaat over de Magic en staat in het Tattoo topic….Slecht en nog is slecht.

Bewerkt (22 april 2013 12:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren