Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kanter

Kanter

• Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 10:25

Slechts nieuws voor de mensen die aan wachten zijn op de Android 2.1 update.

Android 2.0 komt pas in april voor HTC Magic.

Android 2.1 laat nog langer op zich wachten.

Lees hier maar eens: HTC Magic to get Android 2.0 update by April? | Google Android Blog

Als Android 2.1 effectief pas tegen juni uitkomt, dan is mijn HTC Hero al een jaar oud. Veel te laat als je het mij vraagt.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Roel

Roel

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 11:58

Nou ik ben al blij als 2.0 komtI love updates, tenminste als het allemaal goed gaat.

Sono

Sono

• Lid sinds 28 december 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 16:29

Ik zou al blij zijn als Android developpers meerdere applicaties zou maken voor mijn kleine Tattoo schermpje hehe…

Barcode scanner bestaat zelfs niet voor mijn HTC Tattoo

HTCtje

HTCtje

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 16:30

Toch hopen dat het bij de Hero anders gaat lopen dann bij de Magic. Ik wil ook een Hero kopen, tot nu toe de enigste goede betaalbare phone met een HTC Sense sausje. En als ik hem koop wil ik eigenlijk niet dat hij over een maandje weer oud is. Maarja, aan HTC hun line-up voor 2010 te zien zijn alleen de Legend en de Bravo aantrekkelijk, en deze zijn waarschijnlijk toch te duur. De updates blijven nog wel ff komen voor de Hero.

Kanter

Kanter

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 21:17

HTCtje;12128
Toch hopen dat het bij de Hero anders gaat lopen dann bij de Magic. Ik wil ook een Hero kopen, tot nu toe de enigste goede betaalbare phone met een HTC Sense sausje. En als ik hem koop wil ik eigenlijk niet dat hij over een maandje weer oud is. Maarja, aan HTC hun line-up voor 2010 te zien zijn alleen de Legend en de Bravo aantrekkelijk, en deze zijn waarschijnlijk toch te duur. De updates blijven nog wel ff komen voor de Hero.

Misschien kan je best even wachten met de Hero te kopen.

Het wordt gezien als het paradepaardje bij HTC, maar loopt nog steeds op 1.5 terwijl 2.1 als uit is.

Men ging de update in oktober al uitbrengen, dat was uitgesteld tot november, dan december en nu zelfs misschien tot juni.

Ik ben er zeer tevreden van, maar er zijn veel dingen die niet (deftig) werken onder 1.5, zoals Bluetooth en Google Goggles.

Je moet zelf maar uitmaken of die dingen belangrijk zijn. Zo ja, dan kan je best naar iets anders kijken of misschien wachten tot de zomer voor die update er eindelijk is…

HTCtje

HTCtje

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 21:48

Kanter;12145
Misschien kan je best even wachten met de Hero te kopen.

Het wordt gezien als het paradepaardje bij HTC, maar loopt nog steeds op 1.5 terwijl 2.1 als uit is.

Men ging de update in oktober al uitbrengen, dat was uitgesteld tot november, dan december en nu zelfs misschien tot juni.

Ik ben er zeer tevreden van, maar er zijn veel dingen die niet (deftig) werken onder 1.5, zoals Bluetooth en Google Goggles.

Je moet zelf maar uitmaken of die dingen belangrijk zijn. Zo ja, dan kan je best naar iets anders kijken of misschien wachten tot de zomer voor die update er eindelijk is…

Wachten lijkt me aan de ene kant wel zo verstandig, maar toch is de Hero wel degene met de beste prijs, kwaliteits verhouding. Degene die mij ook wel interreseren zijn de Nexus, de Legend, en de Bravo. De laatste 2 zullen wel te duur worden, en van de nexus is het nog onduidelijk. Dus ja, kopen doe ik sowieso nooit. Maarja, weer ff ontopic, android is dan in grootste gedeelte open-source, en er zijn gigantisch veel goede dingen over te zeggen. Toch vindt ik dat ze moeten gaan uitkijken met dat ze niet doen van “jij krijgt een update, maar jij bekijkt 't maar.” Daarmee maken ze zich niet geliefder bij de nieuwkomers.

Kanter

Kanter

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 21:58

HTCtje;12146
Toch vindt ik dat ze moeten gaan uitkijken met dat ze niet doen van “jij krijgt een update, maar jij bekijkt 't maar.” Daarmee maken ze zich niet geliefder bij de nieuwkomers.

Als ze op voorhand melden dat ze geen update brengen vind ik het nog verantwoord. Je moet ook weten dat niet alle HTC smartphones alle software/firmware aankan… Soms zijn de specs daar niet zwaar genoeg voor.

Terug on topic: HTC had een update beloofd, maar ze blijven het maar uitstellen :eek:. Als het effectief pas tegen de juli uitgebracht wordt, dan is de Hero al een jaar oud, veel te laat vind ik.

Zeker omdat er veel applicaties pas (beter) werken na de update…

HTCtje

HTCtje

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 23:04

Maar opzich wel de release van de update te verklaren toch. De nieuwe toestellen van HTC met Android komen ook dan uit toch? En deze zullen ook gewoon die 2.1 met Sense draaien. Dus HTC denkt gewoon alles in 1 keer klaar te hebben. Tis alleen wat minder fijn voor de consument.

Roel

Roel

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 23:15

Achja… tegen de tijd dat Vodafone die update heeft door-gepushed ben ik al een andere telefoon aant bestellen ben ik bang

Kanter

Kanter

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 23:28

HTCtje;12149
Maar opzich wel de release van de update te verklaren toch. De nieuwe toestellen van HTC met Android komen ook dan uit toch? En deze zullen ook gewoon die 2.1 met Sense draaien. Dus HTC denkt gewoon alles in 1 keer klaar te hebben. Tis alleen wat minder fijn voor de consument.

Helaas: Android 2.1 is al uit hé, met de Nexus One.

Maar zoals dat bericht al meldt: Android 2.0 moet nog uitkomen voor HTC Magic (april), dan pas Android 2.1 voor HTC Hero (tegen juli).

Dus alles is niet in één keer klaar, ze brengen het in fases uit, maar helaas ook met vertaging…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren