Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ElcoOne

ElcoOne

• Lid sinds 09 april 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2017
  • 14:28

Beste iedereen,

Ik ben op het gebied van Android een aardige veteraan, maar in de custom ROMs heb ik me nooit erg verdiept. Nu heb ik nog een HTC One M8s (SD 615) thuis liggen, waar ik wel wat mee wou experimenteren omdat deze toch geen updates meer krijgt. Ik kon op internet alleen niet zoveel voor dit toestel vinden, ik stuitte alleen maar op ROMs voor zijn oudere tweelingbroer, de HTC One M8 (SD 801).

Ik vroeg mij af of ik ROMs voor de One M8 ook op mijn M8s kon flashen, of dat dat niet gaat vanwege het processor verschil.

Kan iemand mij hier verder mee helpen en misschien ook een goede ROM aanraden? Alvast bedankt!

Elco Messelink

Bezitter van een OnePlus 3, HTC Desire HD, van de HTC One M8s, en een aantal gadgets.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6593
  • Reputatie 250
  • 1 augustus 2017
  • 18:10

het beste kun je even het toestel in fastboot zetten en het commando fastboot getvar allingeven  en check welk mid nummer de jouwe heeft en ga dan bijvoorbeeld naar xda developers en check of er voor jouw toestel rommen zijn.

ik zou niet zomaar een andere dan voor jouw type rom flashen dat is vragen om problemen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren