Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MatthijsNL

MatthijsNL

• Lid sinds 27 augustus 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2015
  • 11:48

Hallo allemaal,

Heb per ongeluk iets teveel system apps verwijderd.

Nu zou ik graag mijn Android versie 4.4.2 willen herstellen of een verbeterde Android versie willen aanbrengen?

Kan/wil iemand helpen? Weet niet waar ik Android versie kan downloaden.

Groeten Matthijs

Bewerkt (27 augustus 2015 13:41)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 27 augustus 2015
  • 12:03

hoe heb je het toestel geroot (waarmee) staat er een custom recovery op of de stock recovery en als er een custom recovery opstaat heb je een backup van het systeem gemaakt?

je zou kunnen zoeken naar een RUU installer voor jou type htc om hem zo weer stock te krijgen of een custom rom.

aangezien er weinig bestanden op internet staan voor jou type toestel kon dit nog wel eens moeilijk worden.

kijk anders op hier op xda developers misschien staan daar de juiste bestanden of oplossingen.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6025
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 augustus 2015
  • 12:28

Topic verplaatst naar het HTC Smartphones Algemeen forum

MatthijsNL

MatthijsNL

• Lid sinds 27 augustus 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2015
  • 14:23

Hoi gizmobinky,

Rooten is gedaan met Kingo Root software.
Heb geen back-up gemaakt.
Hoe bepaal ik of er sprake is van Custom of Stock ROM?

Groeten Matthijs

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 27 augustus 2015
  • 15:19

ik weet niet wat kingoroot allemaal doet op de achtergrond tijdens het rooten ik gebruik zoiets nooit.

je zou even in de bootloader kunnen starten en bovenaan moet staan locked of relocked of unlocked als er unlocked staat dan is hij niet standaard als er relocked staat is de bootloader unlocked geweest en dit kan een probleem zijn als er locked staat dan is er niets gewijzigt aan de recovery..

nu je in de bootloader bent kun je meteen checken of er een custom recovery opstaat of de standaard door recovery te selecteren, om door het menu te scollen doe je dmv de volumeknop selecteren met de powerknop, als je de naam recovery niet kunt vinden in het bootloader menu ga dan op bootloader staan dmv de volumeknop en selecteer met power nu moet je recovery wel zien staan selecteer hem met de powerknop en als het goed start je toestel op naar de recovery als hij blijft steken op een android poppetje dan staat de stock recovery er nog, als er een aangepaste recovery op staat met de naam TWRP recovery/clockwormod recovery of philz recovery dan is dit een probleem en zul je eerst de stock recovery moeten flashen.

als de stock recovery erop staat en in de bootloader staat locked zoek dan de app superuser of supersu op je telefoon ga naar de instellingen in de superuserapp zoek unroot pas unroot toe hem laat hem zijn ding doen en je toestel is weer standaard.

nogmaals ik weet niet wat kingoroot allemaal doet en het is voor mij moeilijk te bepalen van hieruit wat er met jou toestel is gebeurd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren