Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

artvandelay

artvandelay

• Lid sinds 24 december 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 december 2014
  • 20:43

hoi ja waarschijnlijk is dit de zoveelste topic over waterschade, maar ik moet het echt weten of ik definitief afscheid moet nemen van mijn HTC Desire 516 hij is gisteren in het water gevallen al het mogelijke gedaan 24 uur een bak rijst hij gaat weer aan alleen de touch werkt bijna of helemaal niet, is er iets wat ik kan repareren of doen zodat de touch weer werkt

alvast bedankt, Art

Bewerkt (24 december 2014 20:43)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 24 december 2014
  • 23:15

de eerste fout die mensen maken na een wc plons of beek duikis dat ze het toestel meteen weer aanzetten en dan gaat het foutzeker 2 a 3 dagen wachten voordat je het toestel aanzet en altijd voorzover het kan uit elkaar halen en in een bak met rijst stoppen en als je geluk hebt houdt ie er geen schade aan over als het kwaad al niet geschied is.

ik zou hem toch nog een dagje in de rijst stoppen of voorzichtig met de föhn bewerken misschien zit er toch nog een beetje vocht in.

kijk ook goed naar alle kontactjes of er geen corrosie in de vorm van witte uitslag op zit.

Bewerkt (24 december 2014 23:19)
artvandelay

artvandelay

• Lid sinds 24 december 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 december 2014
  • 00:01

bedankt voor je reactie, hij gaat prima aan alleen het touchscreen doet moeilijk ik ga em nog een paar dagen in een bak rijst laten, kijken wat ie dan doet

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren