Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tom1941

Tom1941

• Lid sinds 01 augustus 2016
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2016
  • 14:58

Wie kan mij helpen aan een adres van iemand die voor mij Cyanogenmod op een HTC sensation kan zetten , ik zoek iemand in de omgeving van Den
Haag die daar ervaring mee heeft en het er voor mij op kan zetten, mij
lukt het als 75 jarige met nul kennis van deze zaken niet !

Relevante software en hardware die ik gebruik :
HTC Sensation Z710e met daarop Android 4.0.3 en HTC sense versie 3.6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
http://android1pro.com/nl...0-lollipop-htc-sensation/

Bovenstaande  is voor mij acbradaba

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 1 augustus 2016
  • 15:18

Hallo tom1941 allereerst welkom op androidworld :-)

je zult eerst de bootloader moeten unlocken voor dat je verder kunt gaan met de link in jou post. 

Helaas woon ik niet in de buurt van den Haag en kan je op die manier dan ook niet verder helpen. 

Tom1941

Tom1941

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2016
  • 15:37

gizmobinky
Bedankt voor je reactie, echter ik heb geen flauw idee wat een bootloader is die ik moet unlocken, moet ik dat op deze website doen ?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 1 augustus 2016
  • 15:52

een bootloader is een stukje software die tegen houdt dat je het toestel verder kunt aanpassen en controleert tijdens het opstarten een aantal dingen, een soort van sleutel.

of klik hier om een uitleg te lezen wat een bootloader zoal doet.

ik heb die link van jou eens goed bekeken, deze is onvoledig en de helft wordt niet uitgelgt, altans ik mis de downloads voor de rom en boot.img en de instucties om een custom recovery op je toestel te krijgen, mijn advies is niet gebruiken die link.

ik wil eventueel hier wel een handleiding neerzetten met downloads naar bestanden enz…., als je dat graag wilt?

houdt wel in de gaten dat een rom flashen met alles wat erbij komt kijken niet eenvoudig is voor een leek, ondanks een goede uitleg kunnen dingen fout gaan met een kleine kans op een gebricked toestel wat niet meer opstart.

plus het is al een redelijk oud toestel wat wel eens niet meer compatible kan zijn met de huidige windows pc, dit heb ik zelf ook al ondervonden met een oude htc desire hd ik krijg met geen mogelijkheid het toestel meer gezien op mijn pc om bijvoorbeeld de bootloader te unlocken en daar kun jij ook wel eens tegen aan gaan lopen, hoeft natuurlijk niet.

Bewerkt (1 augustus 2016 16:01) | link toegevoegd
Tom1941

Tom1941

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2016
  • 16:03

Nogmaals dank, nee ik ga daar zelf niet aan beginnen dit is voor mij absolute  acabadraba  waar ik niets van begrijp ik zoek iemand die dat voor me kan doen ik he het hele internet afgestruind  maar heb niemand gevonden, wie weet reageerde er iemand,bedank voor je aanbod.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 1 augustus 2016
  • 16:12

Nogmaals dank, nee ik ga daar zelf niet aan beginnen dit is voor mij absolute acabadraba waar ik niets van begrijp ik zoek iemand die dat voor me kan doen ik he het hele internet afgestruind maar heb niemand gevonden, wie weet reageerde er iemand,bedank voor je aanbod.
heb je ook al eens een telefoonboer of reparateur bij jou in de buurt geprobeerd, zulke winkeltjes willen dat ook wel eens doen.

maar goed ik hoop dat iemand je hier mee verder kan helpen.

succes.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren