Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

PaulTummers

PaulTummers

• Lid sinds 01 december 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 december 2013
  • 01:09

Ik heb een HTC Sensation met Beats Audio, mijn eerste Android toestel.
Voorheen ben ik altijd een merkvaste Nokia gebruiker geweest en misschien dat ik daardoor een belangrijk ding op deze HTC mis; Bij alle Nokia's die ik tot nu toe heb gehad kon ik bij een vergrendelde telefoon toch met een druk op een willekeurige toets een inkomend telefoongesprek aannemen, nu moet ik eerst met mijn vinger een ring naar hetzij het midden van het scherm, hetzij naar het groene telefoon icoontje slepen. Ik vind dit lastig.
Ligt dit aan de instellingen van mijn apparaat of biedt deze telefoon gewoon de mogelijkheid niet om bijv. door het kort op het scherm te tikken, de volumeknop of de aan/uitknop kort in te drukken een gesprek aan te nemen?
Tevens valt het mij op dat de accu in vergelijking met een willekeurige Nokia zeer snel leeg is,24 uur van de lader af is te lang, is dit normaal en wat kan ik doen om het stroomverbruik zoveel mogelijk te beperken?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 2 december 2013
  • 12:13

de enigste instelling voor het beeindinging van een oproep met de powerknop zit bij instellingen/toegankelijkheid daar kun je hem in of uit schakelen.
wil je meer tweaks en instellingen dan zul je de telefoon toch moeten voorzien van een custom rom met een aangepaste kernel, dat doe je doormiddel van de bootloader te unlocken kun je hier doen http://www.htcdev.com/bootloader en via een custom recovery kun je dan bestanden flashen zoals rom's,kernels,mods enz..
wat betreft de accu duur moet het toestel bij normaal gebruik elke dag aan de lader dat is normaal bij android telefoon's

hier een link naar de xda website voor custom rom's tweaks en nog veel meer http://forum.xda-developers.com/htc-sensation
waarschijlijk heb jij een sensation xe vanwege de beats audio wat op jou toestel staat,de link naar de website is voor de sensation maar is gelijk aan de sensation xe.

hier een lijst van alle custom rom's voor de sensation http://www.htcsensationroms.com/all-builds/

pas wel altijd op voor als je zulke dingen doet bij je telefoon de kans bestaat dat je het toestel bricked, gebeurd niet vaak maar toch let erop

succes.

Bewerkt (2 december 2013 12:29)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 2 december 2013
  • 15:38

Ik vind het vergrendelscherm een gruwel, en daarom heb ik hem helemaal uitgeschakeld. Ik gebruik een app locker (Smart AppLock Pro) die bepaalde apps, mappen en toepassingen voorziet van een pincode als ik de deur uitga. Zo heb ik thuis direct de toegang tot alles op mijn telefoon en zijn de belangrijke dingen die niet voor derden toegankelijk mogen zijn beschermd. Ik zet de app locker zelf handmatig aan als ik de deur uitga, maar je zou dit ook kunnen automatiseren d.m.v. een tasker als je dat nodig vindt.

Bewerkt (2 december 2013 15:38)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren