Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 29 april 2013
  • 16:34

Probleem begon enkele weken terug. Plots verscheen er een waarschuwing in mijn notificatiebalk dat de sdcard ontkoppeld was, terwijl ik niets gedaan had. Telefoon laten herstarten en toen was het weer ok.
Gebeurde echter regelmatig terug, tot hij gisteren de sdcard helemaal niet aanvaardde.
Ik vreesde dat ze stuk was, maar toen ik ze uit de telefoon haalde en opende via de pc, stond alles er (gelukkig) nog mooi op. Intussen reeds enkele malen geprobeerd om ze terug aan de telefoon te koppelen, maar hij herkent ze niet meer.
Zou dit aan de telefoon liggen of aan de kaart?

Alvast bedankt voor jullie hulp, want mijn phone werkt nu maar half((

Bewerkt (29 april 2013 16:34)
filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 29 april 2013
  • 22:44

Niemand? Heb gegoogled op “sdcard unexpectedly removed” en het probleem blijkt veel voor te komen, maar een echt duidelijk antwoord of oplossing heb ik niet gevonden

Bewerkt (29 april 2013 22:44)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 30 april 2013
  • 10:58

Misschien niemand omdat het vandaag een dag van feesten is en gister avond ook, dus het is redelijk rustig op een forum dan.

Maar ik heb niemand met jou probleem gezien die de zelfde telefoon heeft.

Bewerkt (30 april 2013 10:58)
filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 30 april 2013
  • 15:01

Ja, kan zijn; Hopelijk komen er later nog reacties!

Ik wist ook niet van zo'n probleem, maar als je “htc sensation sdcard unexpectedly removed” intikt op google, staan er een massa links.
Er staat ook een topic van iemand die het heeft als hij zijn camera gebruikt. Als ik er achteraf over nadenk, denk ik dat het bij mij ook telkens was als ik de camera gebruikt had.
Ik vind het ook vreemd dat een kaart, die er al meer dan een jaar inzit en perfect werkte, plots steeds uitgeworpen wordt. Ik han nog een ouder 8GB kaartje liggen en dat wordt nu wel aanvaard. Ik durf nu echter men camera niet meer te gebruiken(

Bewerkt (30 april 2013 15:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren