Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jan11

jan11

• Lid sinds 14 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 december 2012
  • 08:01

hallo iedereen,

ik heb sinds 2 weken een htc sensation gekocht, alleen nu denk ik toch dat er iets mis mee is.

het opladen duurt extreem lang.
ik heb hem vannacht om 22.00 in de lader gezet toen die helemaal leeg was (0%). nu om 08.00 is die bijna volgeladen (90%)

gister heb ik hem ook 6 uur in de lader gehad en toen was die maar voor de helft opgeladen,

ik vind het behoorlijk irritant dat die 10 uur in de lader zit en dat die weer zo snel leeg gaat, dat de batterij 1 á 2 dagen mee gaat snap ik, het is een smartphone maar om hem meer dan 10 uur in de lader te hebben vind ik wel wat overdreven, weet iemand waar dit aan kan liggen of is dit normaal?

ik gebruik overigens de volgende lader(misschien heeft dat er iets mee te maken?
http://i.expansys.com/i/b/b217512.jpg

ik zou graag wat meer informatie deze kant op willen zien komen

alvast bedankt,

jan

edit:
ik heb de telefoon uit en aangezet en ja hoor, hij was al volledig geladen, maar toen die nog aanstond gaf die aan van niet,na het uitzetten was die wel opeens 100% is hier iets over bekend?

Bewerkt (24 april 2013 16:05)
PearlesCENT

PearlesCENT

• Lid sinds 20 oktober 2012
  • Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 29 december 2012
  • 11:02

Kan een foutje zijn uit het systeem. Als het nu blijft langzaam opladen probeer dan je toestel uit te doen en hem dan op te laden. Als dat ook niet werkt kijk dan even naar de oplader of het wel genoeg volt en ampere heeft om de batterij op te laden. Suc6!

Bewerkt (24 april 2013 16:05)
Elmoo

Elmoo

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2013
  • 18:51

Ik heb ook dit euvel sinds ik mijn sensation heb (aug 2011) heb diverse opladers gebruikt en het blijft lang duren en nu zijn de batterijen zo leeg ook de nieuwe na een paar maanden.

Bewerkt (21 mei 2013 13:42)
evelinesense

evelinesense

• Lid sinds 29 oktober 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 23:02

Ik heb precies hetzelfde probleem, echt exact hetzelfde! Ik ga geen nieuwe batterij kopen (eind deze maand over naar nieuwe mobiel), maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit komt. Ik gebruik overigens niet de originele lader, maar een Nokia oplader. Zou dit ermee te maken kunnen hebben?

Bewerkt (21 mei 2013 13:54)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2013
  • 09:05

evelinesense;387960
Ik heb precies hetzelfde probleem, echt exact hetzelfde! Ik ga geen nieuwe batterij kopen (eind deze maand over naar nieuwe mobiel), maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit komt. Ik gebruik overigens niet de originele lader, maar een Nokia oplader. Zou dit ermee te maken kunnen hebben?

Dit kan want elke lader heeft weer een andere voltage en alles, ze laden niet allemaal even snel je batterij op.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 7 maart 2013
  • 10:15

Carlos0_0;388004
Dit kan want elke lader heeft weer een andere voltage en alles, ze laden niet allemaal even snel je batterij op.
Sorry, maar dat is onzin. Een USB lader zoals de HTC lader van de TS (of van die Nokia waarschijnlijk) levert 5 Volt. Waar ze in verschillen is de hoeveelheid stroom die ze kunnen leveren, maar zelfs de oudere laders kunnen de 1A meestal wel aan. De Nokia USB laders zijn meestal gespec'd op 1,2A of zelfs nog wat meer.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren