Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Davidoff_NL

Davidoff_NL

• Lid sinds 14 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 18:30

Hallo,

Ik heb nu een custom rom op mijn htc sensation draaien, maar ik wil graag terug naar de stock rom en s-on er weer opzetten.
Hij was vodafone branded, en daarvoor is het me een keer eerder gelukt met de volgende stock:RUU_Pyramid_Vodafone_DE_1.27.162.1

overige gegevens van mijn telefoon nu:
hboot: 1.17.111
radio: 10.14.9035.01_M
kernel: 2.6.35.10-gae358b5
htc-kernel@and1802 #1

Het terugzetten naar de stock rom is me wel gelukt, maar als ik hem vervolgens weer s-on wil maken, en daarbij gebruik maak van fastboot oem writesecureflag 3 verandert hij niet van s-off naar s-on.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik kom er zelf niet uit.

Met vriendelijke groeten,
Davidoff_NL

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
Bobby007

Bobby007

• Lid sinds 31 augustus 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 12:56

Het is ook best ingewikkeld om weer terug te gaan naar S-On! Dit moet je eigenlijk alleen doen als het echt niet anders kan, bijvoorbeeld in verband met garantie! Wil je toch percee terug naar S-On dan is het belangrijk te weten dat, mocht het fout gaan, je met een “bricked” toestel zit, hetgeen inhoud dat het héél moeilijk wordt om je HTC Sensation dan nog te herstellen. Om terug te gaan naar
S-On is het verstandig dit draadje te volgen op het XDA-Developers forum to Installing S-off, Unlocking, ClockWork, Root, SuperCID & S-on - xda-developers volg de stappen nauwkeurig en dan kan er niets fout gaan, heel veel succes!

Bewerkt (24 april 2013 15:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren