Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wicman

wicman

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 219
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 14:02

en? is het al gelukt?

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
Verwijderd_Account_180715

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 23:30

Nee, ik ga het toch maar niet doen. Want als er iets mis gaat en hij raakt gebrickt heb ik een probleem. Het is helaas niet zo makkelijk als bij een computer.

Ik ga maar eerst mijn oude Desire z proberen te rooten.

Bewerkt (24 april 2013 15:15)

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 23:31

Vooral die Juopunutbear methode is apart.

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
cork87

cork87

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 23:55

Die Juopunutbear methode is inderdaad apart. Echter werkt het wel, zojuist mijn telefoon S-off gekregen. Het heeft me wel vele malen gekost om de goede timing te vinden voor de wire trick, dus als het niet lukt, houdt vol! Zoek ff een filmpje op youtube eventueel zodat je wat dichter in de buurt komt qua timing. Zojuist Cyanogenmod 9 geinstalleerd en het werkt als een zonnetje!

LET OP!!!!!!
Wanneer je eenmaal aan deze methoden bent begonnen kan je niet zomaar terug, je moet dus eerst de timing vinden en hem S-off krijgen. Hierna is alles weer normaal. Over hetgeen wat ze schrijven met stop er een andere SD kaart in is naar mijn mening bullshit want er wordt nauwelijks iets op je SD-kaart gedaan. Foto's en dergelijke heb ik allemaal nog. Ik hecht er niet zoveel waarde aan dus ik heb het een poging gegeven.

Dit geldt dus echt alleen voor Hboot 1.27 en hoger, zit je op Hboot 1.1x dan is het peace of cake. Momenteel is de tool aanwezig zodat je niet bij de htcdev site je bootloader hoeft te unlocken. Geloof me installeer de orginele ruu en maak m s-on en je krijgt je volledige garantie omdat ze toch nooit kunnen aantonen dat het je custom software is gekomen. Ook hier heb ik al meerdere malen mee te maken gehad.

Mochten er nog vragen zijn laat het maar weten

Bewerkt (24 april 2013 15:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren