Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Anydree

Anydree

• Lid sinds 27 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 april 2012
  • 22:40

Ik krijg ongeveer 3 x daags een melding in mijn notificatiebalk. Dat zijn programma's of zoiets die mij verwijzen naar een website. Van meldingen van batterij upgrades tot de nieuwste single van Adele.
Ik wil die meldingen niet meer. Weet iemand hoe ik die kan stoppen?

Ik heb al meerdere antivirusprogramma's (AVG Antivirus Gratis en Lookout Security & Antivirus) geprobeerd maar deze helpen niet.

Bewerkt (24 april 2013 14:44)
BartuS89

BartuS89

• Lid sinds 19 februari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 27 april 2012
  • 22:56

Aj dat niet zo best,

Euh heb je bepaalde programma's uit bijvoorbeeld blackmarket of snappzmarket gehaald?
Want daar wil nog wel eens het een en andere troep bij mee geleverd worden, althans heb ik wel is gehad..
Gebruik zelf Dr,Web Anti-virus light, is gewoon een gratis scannertje die het verrassend goed doet..

Ik zou zeggen probeer die is, misschien weten we nog wel meer mensen raad op je vraag.

Link naar de market https://play.google.com/store/apps/details?id=com.drweb&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5kcndlYiJd

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat hij iets vind..
Even goed een update en dan een volledige scan laten doen, kan even duren maar misschien komt er wat uit!

Succes!

Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 28 april 2012
  • 03:11

Apps die je uit de play store haalt kunnen dit ook hebben, niet alleen als ze uit een andere market komen.
Als je ‘addons detecter’ download uit de play store kan je precies zien welke app die reclame veroorzaakt.

Daniel_B

Daniel_B

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 28 april 2012
  • 15:08

Rsdf430;295138
Apps die je uit de play store haalt kunnen dit ook hebben, niet alleen als ze uit een andere market komen.
Als je ‘addons detecter’ download uit de play store kan je precies zien welke app die reclame veroorzaakt.

Dat klopt bv easy mp3 downloader werkt ook met die irri push reclame heb ik ook last van maar je kunt ze gewoon naar beneden trekken en wegklikken. Zolang je er niks van download is er niks aan de hand, blijft wel irritant dat wel

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren