Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

DonPalla

DonPalla

  • Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 26 april 2012
  • 19:58

Goedenavond heren,

Deze week mijn Sensation voorzien van het nieuwe besturingsysteem. Daarna kwam bij mij het volgende probleem naar boven:

Ik kan geen verbinding meer maken met internet via mijn mobiele netwerkverbinding! Via de browser en andere apps die gebruik maken van de verbinding, krijg ik steeds foutmeldingen. Het gekke is echter dat Whatsapp en Facebook wel werken.

Iemand tips/trucs of raad? Alvast bedankt!

Edit: De titel mist een ‘t’ natuurlijk :O!

Bewerkt (24 april 2013 14:43)
BartuS89

BartuS89

  • Lid sinds 19 februari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • #2
  • 26 april 2012
  • 20:02

Wat voor provider heb je? En heb je de instellingen wel goed?

Bewerkt (24 april 2013 14:43)
nepdance

nepdance

  • Lid sinds 17 maart 2011
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • #3
  • 26 april 2012
  • 23:58

Het lijkt er op dat je verbinding dan gewoon erg slecht is, dus dat ie telkens wegvalt. Whatsapp en facebook werken niet zonder internet dat is een feit. Misschien is het verstandig om het ‘toegangspunt’ van je provider ff te verwijderen en opnieuw aan te maken. Op de site van je provider staat hoe dat moet. En als je het niet kunt vinden geef je maar een gil

Bewerkt (24 april 2013 14:43)
DonPalla

DonPalla

  • Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #4
  • 27 april 2012
  • 12:15

Hey guys,

Bedankt in ieder geval al voor de reacties. Ik heb KPN en heb via de handleiding op kpn.nl, m'n APN instellingen helemaal handmatig opnieuw ingesteld, zoals daar stond. Dit sorteerde echter geen effect, want hierna stuitte ik nog steeds op dezelfde problemen!

Het aparte is ook, dat als ik in de standaardbrowser van de Sensation en site opzoek, de telefoon zegt: ‘Bestand downloaden…, Kies online spelen of downloaden naar opslag’.

Het lijkt er dus sterk op dat er ergens gewoon iets fout is ingesteld, of misschien een fout bij het installeren van het nieuwe besturingssysteem? Hebben jullie dit al eerder gezien/meegemaakt ergens?

Ik hoor het weer graag!

Groetjes!

Bewerkt (24 april 2013 14:43)
BartuS89

BartuS89

  • Lid sinds 19 februari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • #5
  • 27 april 2012
  • 23:00

Zou ik zelf dan ook zo 1 2 3 niet weten wat het probleem is..

HTC zelf als eens gevraagd naar dit probleem?
Misschien weten hun er zelf meer van?

Anders misschien even helemaal naar fabrieksinstellingen..

Bewerkt (24 april 2013 14:44)
DonPalla

DonPalla

  • Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #6
  • 28 april 2012
  • 12:49

Hmm, ja, ga maar even contact opnemen met HTC dan, als niemand er hier verder wat van weet!

Het is natuurlijk geen ramp, maar wel erg vervelend, geen internet op je telefoon.

Naar fabrieksinstellingen heb ik al gedaan, daarmee hou je overigens wel gewoon je laatst geïnstalleerde besturingssysteem natuurlijk, hij wordt niet gedowngraded. Dus ik ga maar eens even verder op mn ontdekkingstocht…

Toch bedankt voor de hulp en reacties hier. Top!

Bewerkt (24 april 2013 14:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren