Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wouter0100

Wouter0100

• Lid sinds 19 april 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 april 2012
  • 21:30

Hey,

Mijn moeder heeft een HTC Sensation en sinds kort (volgens mij 4.0.3…) kan ze geen verbinding meer maken met haar Laptop. Ik ben dus eventjes gaan zoeken en uitproberen.. Maar dat gaf geen resultaat.
Hij denkt altijd dat het een oplader is, het rode lampje begint te branden en mijn PC ziet hem als een Storage.
Dan komt hij ook bij computer te staan, maar als ik er op klik zegt die van “Sluit een apparaat aan”.
Alles word goed geinstallerd, en de mobiel vraagt ook niet of hij een storage of iets wil, hij is wel goed ingesteld, dat ‘vragen’ staat aangevinkt bij Verbinding met PC en standaard op Storage.

Ik hoop dat iemand een antwoord hierop weet.

Bedankt!
Wouter.

Bewerkt (24 april 2013 14:40)
Wouter0100

Wouter0100

• Lid sinds 19 april 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 april 2012
  • 00:20

Niemand ;s?
Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 14:40)
Daniel_B

Daniel_B

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 22 april 2012
  • 08:31

Ben er ook mee bezig geweest en snap er nu ook niks meer van bij mij dus hetzelfde.
Hoop dat iemand hier iets op weet

Bewerkt (24 april 2013 14:41)
louis1947

louis1947

• Lid sinds 17 augustus 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 22 april 2012
  • 12:30

Wouter0100;291307
Hey,

Mijn moeder heeft een HTC Sensation en sinds kort (volgens mij 4.0.3…) kan ze geen verbinding meer maken met haar Laptop. Ik ben dus eventjes gaan zoeken en uitproberen.. Maar dat gaf geen resultaat.
Hij denkt altijd dat het een oplader is, het rode lampje begint te branden en mijn PC ziet hem als een Storage.
Dan komt hij ook bij computer te staan, maar als ik er op klik zegt die van “Sluit een apparaat aan”.
Alles word goed geinstallerd, en de mobiel vraagt ook niet of hij een storage of iets wil, hij is wel goed ingesteld, dat ‘vragen’ staat aangevinkt bij Verbinding met PC en standaard op Storage.

Bedankt!
Wouter.

Als je hem aansluit op PC wordt hij altijd opgeladen vinkje maakt niets uit(dus hij ‘denkt’niks hij doet dit sowieso). Nog sterker: als lampje niet brandt, bv nieuwe Rom wordt geladen, laadt apparaat nog op. Maar als je hem aangevinkt hebt als storage is het toch logisch dat pc hem ziet als storage. Snap ik iets niet in jouw uitleg? Staat USB foutopsporing aangevinkt? Ha, nog eens gelezen snap nu wat je bedoeld. Staat er op je pc bij verkenner : verwisselbare schijf (bv F)? Heb je de driver geïnstalleerd? Is HTC Sync geïnstalleerd?
Heb je bij apparaatbeheer gekeken, staat er Android USB Device?

filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 22 april 2012
  • 14:08

Ik gebruik nooit meer de usb-kabel om verbinding te maken met mijn pc. Airdroid downloaden van de play store en dan kan het draadloos. Werkt perfect ook na de update naar 4.0

Noldy

Noldy

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 april 2012
  • 04:33

Wouter0100;291307
Hey,

Bedankt!
Wouter.

Ik heb hier precies hetzelfde probleem!
Sensation gaat wel opladen maar geeft in het melding scherm niet aan of ie aan het opladen is/internet doorgeven/diskdrive etc. Ook als ik bij instellingen bij het menu “verbinden met PC” op altijd vragen of 1 van de andere opties doe, doet mijn telefoon hier niks mee. Mijn pc herkend wel mijn telefoon maar kan er niks mee omdat mijn teleffon niet de pc herkend

Bewerkt (24 april 2013 14:44)
Oltretomba

Oltretomba

• Lid sinds 15 maart 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 29 april 2012
  • 11:28

@Noldy:
Ga naar Instellingen–>Verbinden met pc–>Standaardverbindingstype–>selecteer Diskdrive–>klik op Gereed. Daarna–> Vragen over usb-verbindingstype als ik de telefoon aansluit op een pc–>vakje blanco laten (waarschijnlijk staat hij aangevinkt; vinkje weghalen dus).

Bewerkt (24 april 2013 14:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren